De week van: Schijndelsvolk...

Discussie in 'De lounge' gestart door Schijndelsvolk, 19 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    Zoals ik een aantal mensen beloofd heb zou ik vandaag beginnen met de week van... (weet nie of dit nou ok was gevonden voor de mod's anders hoor ik het wel ;) )

06:25 uur:
    De wekker van hubbie gaat... Gelukkig lig ik nog in zo'n diepe roes dat ik alleen maar een kus voel als ie vertrekt naar zijn werk en hoor nog vaag de woorden; Suc6 vandaag lieverd op je nieuwe werk...

08:00 uur:
    Mijn telefoon gaat af... De wekker om te tempen... Dus telefoon uitgezet en de temp gepakt... Wat zal ie vandaag weer zijn? 37.1 mmm dus wel weer iets gestegen... Hierna ben ik opgestaan en zoals gewoonlijk gaat meteen de laptop aan om op FF mijn temp in te vullen en even een blik te werpen hier! ( hoezo verslaafd ;) )

08:30 uur:
    Zo nu eerst even douchen, want voel me nog een beetje belabberd. En dat na een weekend lam hangen en slapen... Veel slapen... :confused:
    Vandaag mijn eerste werkdag bij mijn nieuwe baan dus wil er wel lekker fris en toppie uitzien/voelen.

09:00 uur:
    Zo cd-tje van Robbie Williams in de cd-speler en nu eerst vast een klein stukkie van het verslag schrijven... Dus dat is wat ik tot nu toe gedaan heb... De rest van de dag volgt vanmiddag of vanavond! Nu hard aan de poets... iets wat ik dit weekend niet gedaan heb... en dus hard nodig is ;)

Dikke kus Joyce :D

2. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    In overleg met schijndelsvolk gaan de weblogs hier voor gebruikt worden.

Links in het menu vind je bijna onderaan het knopje weblogs. en kun je de week avonturen vinden!

have fun!

groetjes

Deel Deze Pagina