Ik vind AH luiers echt vreselijk. Ze zijn heel stug en lekken hier veel sneller dan de kruidvatluiers die ik gebruik. Ik heb ook pampers gebruikt maar vind kruidvatluiers fijner (kan aan de pasvorm liggen natuurlijk) Kruidvatluiers zijn iig een stuk dunner en soepeler.
Ok... Balen. Ik heb goede ervaring met kruidvat en C1000 luiers. Pampers vind ik stinken en mijn dochter lekt heeeel snel door. Kruidvat new born vind ik wel vreselijk stug.. Hmm.. had gehoopt dat de AH goed zou zijn. En Etos luiers??? Ik vond ze 1 jaar geleden ook echt stug.
AH luiers zijn prima hoor. Ik vind ze lang niet zo stug als de oude kruidvat luiers (heb begrepen dat die vernieuwd zijn?). Heb ze een hele tijd gebruikt. Etos luiers zijn ook vernieuwd. De oude lekten heel erg.
Ja de kruidvatluiers zijn vernieuwd. Nu ook lekker soepel en dun. Daarvoor hoefde ik ze echt niet! Etos vond ik heel vervelend, maar ja... wist dus niet dat die ook vernieuwd zijn.. Wordt weer gewoon proberen dus.
Hier bevielen de AH luiers ook niet! Inderdaad veel te stug .. en mijn kindjes kregen er uitslag van!? Toen weer overgestapt naar de KV luiers , die we voorheen ook hadden, en die bevallen toch het beste!
Hier zijn de AH luiers goed bevallen. Het enige wat ik een paar keer heb meegemaakt (3 keer) is dat ik bij het openmaken van het plakkertje de complete plakstrip eraf trok. Dat is bij andere luiers nog nooit gebeurd. Maar nooit doorgelekt oid. Nu hebben wij eigenlijk bij geen enkele luier dat probleem. Behalve als er tandjes aankomen. Dan wil het er nog wel eens doorheen gaan, maar ik vraag me af welke luier daar wel tegen bestand is.
De C1000 en kruidvat luiers kunnen de spuitluiers van mijn dochter aan. Vooral de C1000, die zijn nog nooit doorgelekt of dat het langs de beentjes fout ging.. Het is wel wat verder weg, maar dan ga ik daar maar naartoe hahaha.
hier lekten de KVluiers juist.... ik ben over o pde C1000 luiers, en af en toe pampers als het in de aanbieding is! (als je de lekker leven bon inlevert bij de Jumbo tijdens dat ze zelf ook actie hebben, dan heb je dubbel korting ) maar tenzij deze mogelijkheid zich voordoet gebruik ik C1000, zijn wel iets stugger, maar nog geen lekkage gehad hier!
ah en etos is 1 concern. dus de luiers zijn vergelijkbaar. Vind ze zelf erg hard en de randjes erg plastic achtig. Heb altijd pampers gebruikt voor onze prinses, toevallig vorige maand een keer aanbieding huggies gekocht en deze maand weer! Hebben veel leukere acties dan pampers (pampers 2+1 en huggies 1+1 of 2+2!) en zijn ook goedkoper. Ben er blij mee!
Ok, ja huggies was hier niet zo'n succes.. Maar misschien komt dat door de afrikaanse billen van mijn dochter . Dat zal de volgende in ieder geval niet krijgen. Ik denk dat ik maar met de C1000 ga en dan afwacht of dat bevalt. Moet trouwens wel zeggen dat ik de newborn altijd het fijnste vond van de pampers.. Omdat die zo lekker soepel zijn. Zijn er meer soepele newborn luiers?
vreselijk, die AH-luiers. Heb ze eens met een aanbieding gehaald. Zo STUG! Ik heb nog 3 pakken ongeopend liggen, zonde dat wel. Maar jammer dan
Hier gebruiken we ook ah luiers en heb hier nog nooit een klacht over gehad. Eerlijk is eerlijk de pampers voelen wel 'zachter' aan, maar het prijsverschil is mij te groot. Kruidvat luiers zijn op zich ook wel goed, maar daar lieten hier heel vaak de strips van los.
Grappig om elke keer weer te lezen wat een verschillende meningen er zijn over luiers. Ik vind de AH-luiers echt prima, vooral nu ze vernieuwd zijn zijn ze een stuk soepeler. Hier dus altijd AH!