ik weet niet of het bij deze test kan hoor er eigenlijk alleen maar positieve verhalen over...en ik heb mijn test nog liggen van een week geleden en die is nog steeds omo wit nergens geen indrooglijntje te zien...dus duim voor je
Hoi mama079, Gefeliciteerd! Toch de cb gedaan? Ik had vandaag precies hetzelfde..... bij de kruidvat test een beetje een lijntje te zien en bij cb test zwanger! Succes! Gr
ja toch de cb gedaan, ik had er nog 1, maar bedacht me dat ik daarnaast nog een onaagebroken doosje had met nog 3. Kon er dus wel 1tje missen.
ik had gewoon een mooi roze/paars 2e streepje na 5 min en was toch echt negatief! Dat bleek uit een bloed test
Vreemd zeg! Nu ben ik toch blij nog een CB digi te hebben gedaan (en nog een KV en nog een DA.....) Ik heb dus ook een DA test gedaan en daar zag je met veel meer moeite wat op. Best raar aangezien iedereen zegt dat CB veel meer HCG nodig heeft.
gefeliciteerd! meestal zie je op een kv test echt sneller wat als op cb maar er zijn uitzonderingen natuurlijk. Da testen ken ik niet, nooit gedaan. Maar lekker toch dat je een duidelijke test in handen hebt