Vandaag bij de echo was er geen hartactie meer te zien.. Ik ben er kapot van. echt kapot van. Donderdag word ik gecureteerd. Heeft iemand hier ervaring mee. want ik vind het dan zo definitief. en vind het vooral heel erg eng. ookal word het onder narcose gedaan.. Groetjes een verdrietige Happy
He verdomme Happy ik heb een spontane mk gehad dus geen ervaring met curatage.. In ieder geval heel veel sterkte meid Dikke knuf
Oh wat verschrikkelijk heftig. Je ergste nachtmerrie! Ik heb geen ervaring met curretages, maar wil je heel veel sterkte wensen.
Wat verschrikkelijk. Ik kan je helaas geen informatie geven maar wil je wel heel veel sterkte wensen.
Dankjewel dames. voel me op en top zwanger en dat is zo gek. net wel een beetje rozig bloed op het wc papiertje misschien dat het begint. heb wel al vanaf het weekend veel pijn krampen ook in me rug.. morgen me werk maar af gezegd
Sterkte meid! Ik heb een curretage gehad na een MA met 9 weken 5 dagen. De ingreep opzich en het herstel valt mee. Alleen vind ik het emotioneel heel erg zwaar. Je komt bij met een enorme leegte en dat is heel erg verdrietig. Veel sterkte!
ik ga zo je mailtje even lezen.. dat lijkt me dus ook zo gek. ineens ben ke niet meer zwanger. nu ben ik nog zwanger en dat merk ik ook echt. zo rot ik kan het niet begrijpen. 4 april een prachtige echo gehad..
Je beland in een klap van een droom in een nachtmerrie.... Tijd is het enige wat iets voor je kan doen.
Wat naar dat je een miskraam hebt. Erg verdrietig. Ik heb een curretage gehad toen ik eigenlijk 9 weken zwanger zou zijn. Ik was niet onder narcose, maar het was mij erg meegevallen! En ook hoe ik me later voelde. Maar emotioneel is het wel. Heel veel sterkte.
Ik heb geen ervaring met curettage, alleen met tabletten, maar ik wil je wel heel veel sterkte wensen!
Linneke ik stuur je vanavond of morgen weer even trug even erg druk hier in huis wil alles netjes hebben voor donderdag. en ondertussen heb ik vaak pijnlijke steken in me onderbuik en vagina. hoort dit dames? eigenlijk hoop ik dat het zelf komt ik heb absoluut geen zin in donderdag zie er erg tegen op. en omdat we na 6 jaar eindelijk zwanger waren heb ik mijn mond niet kunnen houden en het blije nieuws van de daken gescheeuwd. nu dus ook moeten vertellen wat er nu aan de hand is. ik heb zo.n spijt dat ik het vertelt heb. maar de mensen reageren wel heel lief allemaal gelukkig.. donderdag eerst nog een echo en eigenlijk hoop ik dat het hartje klopt al heb ik maandag 3 kwartier bij de echo gezeten en er was echt niets te zien.. groetjes
Allereerst sterkte. Ik heb curretage gehad onder volledige narcose. Infuus voor de narcose vond ik het ergst. Houdt er rekening mee dat je erna nog moet herstellen. Ik ben 1,5 week thuis geweest. Over het vertellen. Het is ook wel fijn als mensen weten dat het mis is. Ik heb veel steun gehad aan alle lieve kaartjes en telefoontjes.
Happy, ik wil je heel veel sterkte wensen. Ik heb 3 weken geleden een miskraam gehad met 6 weken. Het was een natuurlijke miskraam begon met bruinverlies daarna helderrood bloed, stolsels en hevige menstruatie pijn. Na een weekje voelde ik me weer goed. Alleen de emotionele kant was erg zwaar. Heb het er nog steeds moeilijk mee. Ik had het ook vroeg aan iedereen verteld.. Veel sterkte meid..
Happy, wat vreselijk voor je. Wat ik even wil zeggen: een curettage is geen noodzakelijk iets, dat weet je wel he? Als je wilt afwachten of evt pillen overweegt, dan is dat ook bespreekbaar. Sterkte.
nee dat weet ik. maar ik verander met de minuut dan wil ik het wel en dan wil ik het weer niet. word gek van me zelf.. toen ik maandag de echo kreeg moest ik daarna na de gyn. ik ben toen een aantal keer terug gelopen om de afspraak te verzetten voor de curetage. ik vind het gewoon erg lastig. de medicijnen wil ik ook absoluut niet want wil echt niet het vruchtje in de wc pot zien. maar vanmorgen dacht ik wel weer misschien zijn de medicijnen toch een optie.. ik kan er gewoon niet mee omgaan. me man wil het liefst de curetatie. ook omdat de arts dit als eerste voorstelde. en dat het beste voor mij zou zijn.. ik blijf maar twijfelen ik weet het gewoon niet. ik vind het zo moeilijk gewoon, voel me ook erg dom door alle twijfels.. zijn die twijfels normaal? andere mensen ook zo zitten twijfelen? ik ga trouwens ook onder narcose
Ik kan je geen advies geven maar ik wil je wel heel veel sterkte wensen, wat een ellende, vooral nu ik je onderschrift lees.
Ik wil je heel veel sterkte wensen, helaas ben ik zeer ervaren op dit gebied, en ik vond de curettage's op zich echt meevallen, maar geestelijk is het zwaar hoor! En als je er nog over na moet denken dan kun je ook nog even wachten hoor!
wow bengeltje. wat zit ik nou te zeuren nu ik jou onderschift lees. jeetje wat erg zeg! heb er geen woorden voor heel veel sterkte.. hoe gaat dat dan zo.n curetage ben jij ook onder algehele narcose geweest? ik maak me gwn heel erg gek. ga natuurlijk huilend erin. en ik schaam me zo om te huilen bij andere mensen. en hoe ga ik er weer uit komen? ook huilend weer. om kleine dingen maak ik me druk. maar ook wel om de grote dingen. lees verhalen dat de baarmoeder beschadigd word hierdoor. vind het vooral zo rot omdat we het hartje gezien hebben. het was zo echt. het was ons kindje hierdoor ook al echt.. heel veel sterkte hopelijk word je snel zwanger van een gezond kindje. en mag je genieten van 9 maanden zwanger zijn. liefs