Wanhoop lange cyclussen

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Chebu, 19 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Hallo Verloskundigen!

Ik ben op 3 november 2007 met de pil gestopt en ik werd toen na 50 dagen ongesteld. Ik ben toen op dag 41 naar de gyn geweest en die vertelde me dat alles ok was en dat het van de omstelling kwam. Nu zit ik in de tweede ronde en al op dag 55! En nog steeds niet ongesteld en geen zwangerschap.
    Ik word er een beetje wanhopig van want op deze manier gaat het eeuwen duren voordat ik zwanger word en ik toch ook niet bij elke lange cyclus terug naar de gyn?

Ik word er echt wanhopig van en het zorgt inmiddels ook voor psychische problemen. Wat moet ik nu doen? Gewoon maar afwachten?

Alvast bedankt!

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Chebu,

je kunt inderdaad niet veel meer doen dan afwachten op het moment, hoe vervelend dit ook is. Je kunt tot ene half jaar na het stoppen met de pil een onregelmatige cyclus hebben en ook artsen zullen deze termijn afwachten alvorens je eventueel cyclusregulerende middelen te geven om beter zwanger te kunnen raken.

Groetjes Brigitte

3. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Lieve Brigitte, alsnog bedankt voor je antwoord. Het lange wachten heeft zich toch geloond!

Deel Deze Pagina