Vroege innesteling of toch wat anders?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Star87, 25 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Star87

Star87 Fanatiek lid

21 mei 2015
    1.309
    264
    83
    Vrouw
    Hoi dames, hier ben ik weer!!:) had vorige wekek al een berichtje geplaatst maar helaas niet veel reacties op gehad, maar wist toen zelf ook niet hoe het verder zou lopen.
    Misschien kan iemand mij helpen? Ben een beetje in de war geloof ik..

Kort uitgelegd: afgelopen 2 maanden een mooie cyclus van 28 dagen en 30 dagen.
    Afgelopen 6 mei weer ongesteld. Vorige week zondag redelijk veel afscheiding en de dag erna veel last van mijn eierstokken. Miss een eisprong, zou zomaar kunnen 2 weken nadien. Maar nu kreeg ik afgelopen vrijdag ineens een bloeding( 4 dagen na mogelijke eisprong ).
    Dit is nog steeds aan de gang.

Kan dit een ovulatie bloeding zijn, of een innestelingsbloeding? Ik lees veel dat een innestelingsbloeding iets later is, maar heb ook ervaringen van mensen gelezen die het wel degelijk zo kort erna hebben gehad en zwanger waren. Ik vind een menstruatie namelijk wel erg vroeg, ddat zou een cyclus zijn van 16 dagen..

Erg frustrerend dit helaas, weet niet hoe ik kan merken wat dit zou kunnen zijn.

Iemand?:):):)

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Hoe heb je je eisprong gevonden?
    Want er bestaat namelijk ook zoiets als een ovulatiebloeding/eisprongbloeding, een bloeding rondom je eisprong. Kans is dus aanwezig dat je eisprong later was dan je zelf denkt.

Je zat op dag 17 toen die bloeding begon. Gebaseerd op een cyclus van 30 dagen kan je eisprong plaatsvinden vanaf dag 12 tot en met dag 20 van je cyclus. Gebaseerd op een normale luteale fase van 10 tot 18 dagen.
    Dus zeer goed mogelijk dat je op/rond dag 17 pas je eisprong had!

3. Esther1991

Esther1991 Bekend lid

13 jan 2015
    731
    4
    18
    Vrouw
    Vlaanderen
    Meestal voel je de eisprong niet, maar het groeien van de follikels. Als je schrijft "erg veel last van mijn eierstokken", dan is dit meestal enkele dagen voor je eisprong. Dus die bloeding kan inderdaad een eisprongbloeding zijn geweest.

Doe je ovulatietesten?

Innesteling kan bijna niet, want vindt pas plaats 5 tot 8 dagen na de bevruchting.

Is het veel bloed? Lijkt het op menstruatie?

4. Star87

Star87 Fanatiek lid

21 mei 2015
    1.309
    264
    83
    Vrouw
    Be happy, dankjewel voor je uitleg! Wat er toch allemaal niet omgaat in een vrouwenlichaam he hahaha. Ik begrijp het. Ik kan idd niet met zekerheid zeggen of ik de maandag, de dag na ik zoveel afscheiding had een eisprong had. Dat was alleen de dag dat ik het al begon te voelen, en dat is niet meer overgegaan. Kun je het een aantal dagen van te voren dus aan voelen komen? En kan een ovulatiebloeding dus rond de 4/5 dagen duren?
    De andere 2 maanden heb ik geen bloeding gehad.

5. Star87

Star87 Fanatiek lid

21 mei 2015
    1.309
    264
    83
    Vrouw
    Hoi Esther!
    Het kan idd het groeien zijn geweest, waar ik last van had. Ik doe nog geen ovulatie testen en temperaturen, omdat ik net in mijn 3e ronde zit. Wilde het nog even aankijken, maar is misschien toch wel handig en makkelijk om te weten.
    De eerste en 2e dag was het weinig, 3e en 4e dag toch wel wat meer. Niet zoveel als wanneer ik ongesteld ben.

6. Star87

Star87 Fanatiek lid

21 mei 2015
    1.309
    264
    83
    Vrouw
    Alweer dag 7 van de bloeding.. Maar wat be happy heeft beantwoord op bovenstaand bericht kan het toch niet anders dan een ovulatiebloeding zijn? Is zelfs nog gepaard gegaan met witte afscheiding 2 dagen daarvoor. Maar 7 dagen???
    Iemand dit ook wel eens zo lang gehad?

7. Daisy120

Daisy120 Bekend lid

2 sep 2014
    626
    43
    28
    NULL
    NULL
    Alleen tijdens een menstruatie..
    Nog nooit gehoord dat een ovulatiebloeding of innestelingsbloeding 7 dagen duurt...

8. Star87

Star87 Fanatiek lid

21 mei 2015
    1.309
    264
    83
    Vrouw
    Ik wel eens van een aantal mensen, is ook bij iedereen anders natuurlijk. Maar precies een week na krampen(wat ik anders pas 1 dag van te voren heb) en witte afscheiding( wat ik ook nooit heb )

We wachten het eventjes af, hoop dat het dan een eenmalige cyclus was van 17 dagen, want dat is wel een beetje kort. Daarvoor nooit gehad zo kort.

Deel Deze Pagina