Waar voel je je ei?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lindanna, 13 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Hello,

Ik heb vorige maand 1 avond heel veel pijn gehad aan mijn ei. Die zat rechts, nu heb ik deze maand volgens mij links mijn ei gehad. Die voelde ik veel minder.

Klopt het dat het de ene maand links en de andere maand rechts is? En als je dan je innesteling hebt is dat dan aan de kant waar je ei sprong of kan dat overal zijn?

Groetjes,
    Linda

2. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Ik heb hem vorige maand links gehad en nu rechts. Innesteling( als dat het geweest is...;)) was niet echt aan een kant

3. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    het zou inderdaad iedere maand aan de andere kant moeten zijn, dus ene keer links, andere keer rechts. Maar of je dat nou zo duidelijk voelt?? Ik in ieder geval n iet, merk wel aan andere dingen dat ik mn ei heb, maar ik voel het niet zo duidelijk in mn buik...

4. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    Klopt de ene mnd links en andere mnd rechts maar je bevruchte eitje zou je daar niet moeten voelen want dan heb je een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Dat eitje gaat pas innestelen in je baarmoeder en die zit achter je schaambeen.

5. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

ik heb tot nu toe wel me ei gevoeld...idd de ene keer links de andere keer rechts...
    nu aan het wachten op me ei, is volgens mij nog niet geweest...
    Spannend...en wat betreft innesteling, die zit volgens mij meer in het midden van je buik...
    s6 liefs

6. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    @ingrid, ja dat bedoelde ik eigenlijk. Maar ik kan het verschil daar (volgens mij) ook links en rechts voelen.

Ik heb jaren erge last van mijn darmen gehad en die pijn heb ik daar nou net niet dus als ik daar wat voel dan weet ik dat het mijn baarmoeder is (hoop ik). Vooral omdat je er zo op let of en wat ik voel (of het niet stiekem mijn darmen zijn heb PDS en ontstekingen gehad) dacht ik dat ik zelfs kon voelen als ik aan de linker kant of de rechter iets voelde. Kan natuurlijk ook gewoon verbeelding zijn.

Bedankt allemaal

7. Anomiekje

Anomiekje Niet meer actief

Indd. De innesteling hoort niet aan een kant voelbaar te zijn. Ik had dit helaas wel, maar dat was een bbz..

8. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Het is niet waar dat je eitje de ene maand links en de andere maand weer rechts springt. Het gaat bijv meer zo: li li li re li re re re li re li li
    Dus kris kras door mekaar. ;)

Ik voel bijna altijd ei-pijn links, maar het grappige is dat ik vorige maand een follikelmeting heb gehad en toen rijpte er rechts een mooi eitje!
    Net als dat je bijv denkt je eisprong te voelen, hoeft dat ook niet betekenen dat ie precies op dat moment springt, het kan ook vlak ervoor of erna zijn.

9. Anomiekje

Anomiekje Niet meer actief

INDD, ik dacht ook al huh????
    Je eierstokken maken eitjes en de grootste wint.. Die kan links of rechts zitten..

Deel Deze Pagina