Nou,ik ben geweest hoor en de verkoopster (ze is ook de eigenaresse) was erg begripvol en heeft de jas zonder problemen terug genomen!! Ze heeft nu een maatje groter besteld,die kan ik volgende week ophalen! Ik ben dan wel vaste klant en een stukje service mag je verwachten maar ik heb haar toch heel hartelijk bedankt voor haar klantvriendelijkheid en service want ik was natuurlijk ook nog eens 1 week te laat met ruilen. Ik heb meteen weer een leuk jurkje met 2 bijpassende leggings gekocht,zal ze gelijk ff showen Bekijk bijlage 355545
Haha goed opgelost en een echte win-win situatie Jij krijgt een nieuw jasje en de winkel heeft weer wat verkocht
supertoffe jas!! Tip voor de volgende keer: Ik pak altijd een trui uit de winkel, trek die aan bij Luc en dan de betreffende jas eroverheen. Zo kan je het zien hoe hij zit met een trui eronder.
Hier hetzelfde gehad, maar dan met een Nike jas. Ik wou een XS gekocht, aangepast met dun shirtje en dat ging prima. Alleen met normale dikte shirt zat hij toch te strak, en trui ging niet. Prima om kunnen wisselen voor een S'je ook al was het kaartje er al af (wel natuurlijk kaartje en bonnetje niet weggegooid)
Thnx,ben er zelf ook weg van! Ik had de jas idd moeten passen met een trui eronder,goede tip voor volgende keer
Goed opgelost en wat een schattige jas, erg leuk! Leuk kledingsetje ook trouwens, maar ik ben weg van die jas
Ja geweldig he! Het jurkje is in dezelfde stijl als de jas,antraciet en ook die cognackleur leren strikjes erop.. I love it
Heel erg leuk! Helemaal mijn smaak. Mag ik vragen uit welke winkel dit komt? Zie nl dat je in Brabant woont.
Weet niet of ik dat hier neer mag zetten maar dan wordt het wel verwijderd. Alles komt van JF Mode Baby & Kids in Putte.