kennen jullie deze al?

Discussion in 'Zwanger worden' started by tinkerbelletje, Jan 30, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tinkerbelletje

tinkerbelletje Actief lid

Oct 20, 2008
    205
    0
    0
    Vroege Zwangerschapstest 9.95EUR

Grotere afbeelding (opent in nieuw venster)
    Nieuw in Nederland - Zwangerschapstesten zijn al ruim 30 jaar verkrijgbaar in drogist en apotheek. De nieuwe zwangerschapstest van Test-Point is echter een innovatie op het gebied van zwangerschapstesten.

Met de Vroege Zwangerschapstest van Test-Point kun je al ruim voordat je je periode mist, testen of je zwanger bent. Door de verbeterde gevoeligheid van de test is het mogelijk al ruim 5 dagen voor het missen van de periode te testen (of 10 dagen na het seksuele contact).

De vroege Zwangerschapstest kan op ieder gewenst moment van de dag uitgevoerd worden, is even betrouwbaar als andere bekende zwangerschapstesten en geeft het juiste resultaat binnen enkele minuten.

Resultaat:
    2 lijnen: je bent zwanger
    1 lijn: je bent niet zwanger
    Geen lijn: de test is ongeldig

groetjes linda

2. tinkerbelletje

tinkerbelletje Actief lid

Oct 20, 2008
    205
    0
    0
    te verkrijgen bij de etos...

3. kleintje88

kleintje88 VIP lid

Nov 17, 2008
    9,362
    2
    0
    ik heb vaak mijn twijfels over testen die je al zo vroeg kan doen..... Ik denk dan vaak: zullen ze dan niet negatief aangeven terwijl het eigenlijk positief is?

4. Marieken

Marieken Fanatiek lid

Jan 11, 2009
    3,278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    mmm verleidelijk!

5. Zethu

Zethu VIP lid

Jan 10, 2009
    7,926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    Er wordt door medici niet voor niets geadviseerd om tot na je NOD te wachten. Als het vruchtje niet goed gevormd is o.i.d. dan wordt het vanzelf afgestoten, vergelijkbaar als met als er geen vruchtje aankomt in de baarmoeder. Dus geef jezelf geen onnodig verdriet.

6. Mariekje

Mariekje Fanatiek lid

Nov 19, 2006
    1,014
    0
    0
    Ik heb eerder het tegenovergestelde, ik heb wel vaker gelezen hier dat mensen een paar dagen voor NOD positief testen, maar toch ongesteld worden. Dan is de teleurstelling des te erger.

En jij hebt ook gelijk hoor, vaak is er nog niet eens genoeg HCG om een eventuele zwangerschap op te sporen, dan kan het zomaar zijn dat je op je NOD of een paar dagen later pas positief test.

Ikzelf zal het persoonlijk niemand aanraden.

Share This Page