pil en zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door vlekje1986, 4 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vlekje1986

vlekje1986 Actief lid

18 sep 2011
    221
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo,

zijn hier meer mensen die ondanks dat ze pil nauwkeurig slikken toch zwanger worden?
    ik had afgelopen zaterdag ongesteld moeten worden alleen tot op heden nog niks.
    ik weet eigenlijk niet goed of ik nou wel of niet moet testen of of dat ik nog een aantal dagen moet wachten.

2. simoontje123

simoontje123 Fanatiek lid

18 feb 2013
    1.285
    0
    0
    gastouder bij twee gezinnen
    Omgeving den bosch
    Ik herkende jou verhaal meteen. Zelf heb ik dit een half jaar geleden ook gehad. Ik slikte regelmatig een pillen strip door. Als me dit zo uit kwam. Bah altijd een hekel aan ongesteld worden en zeker als ik int weekeinde een feestje heb ga zwemmen of op stap ga. Dus dan slikte ik twee strips door zeg maar. Tot ik een half jaar geleden in mijn stopweek niet ongi werd. Dit kan volgens mijn huisarts geen kwaad en gewoon na een week weer beginnen met slikken van de pil. Ik heb toen toch de pil achter wege geladen om te wachten op mijn ongesteldheid. Die kwam pas na 60 dagen!!! Pff, dan weet je even niet waar je het moet zoeken. Ik ken je gevoel. Ook verschillende zwangerschapstests gedaan omdat ik langzaam aan begon te geloven dat ik zwanger was. Als jij de pil op tijd inneemt en niet een hele lichte pil variant hebt dan heb je geen eisprong en kan je niet zwanger raken.

is zo je vraag voldoende beantwoord??

3. vlekje1986

vlekje1986 Actief lid

18 sep 2011
    221
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik slik de pil eigenlijk nooit door en pak altijd netjes mijn stop week,de pil die ik slik is de ethinylestrddiol

4. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Ik ken jouw pil niet, maar normaal gesproken wordt inderdaad je eisprong onderdrukt bij pil gebruik.

Natuurlijk zijn er verhalen dat het is voorgekomen, maar normaal gesproken niet.
    Ben je niet ziek geweest ofzo?

Als ik even jaren terug denk kan ik me wel herinneren dat ik soms opeens pas de laatste 2 dagen van de stopweek ongesteld was, maar nooit dat het helemaal niet kwam......

Als je echt zo hard twijfelt kun je nu wel een test doen, al is het maar voor je eigen rust.

5. simoontje123

18 feb 2013
    1.285
    0
    0
    Omgeving den bosch
    Eens met Esther. En ben je niet ziek geweest ofzo. Antibiotica of diaree zorgt dat de pil niet goed werkt. Ik zeg ook testen dan weet je t. Laat je het ons ook weten als je dat gedaan hebt?

6. vlekje1986

vlekje1986 Actief lid

18 sep 2011
    221
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben niet ziek geweest ofzo de pil die ik heb s het zelfde als de Microgynon 30
    Morgen maar even testen als ik dan nog niet ongesteld ben ik laat he zoizo even weten

7. vlekje1986

vlekje1986 Actief lid

18 sep 2011
    221
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb nog geen test kunnen doen morgenochtend doe ik een tesy en laat ik het jullie weten

8. Mika03

Mika03 Bekend lid

26 dec 2011
    540
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Volgens mij is dit de Diane pil, mogelijk het huismerk (goedkope).

9. Mama Aapje

Mama Aapje Actief lid

6 mrt 2013
    133
    1
    18
    NULL
    NULL
    En heb je al een test gedaan?
    Ik zit hier in bijna dezelfde situatie...alleen zou t bij mij heel goed kunnen dat de pil niet helemaal goed gewerkt heeft....
    Ik heb net ook berichtje geplaatst in anticonceptie
    Lastige he die onzekerheid...

Ben wel heel benieuwd hoe het nu met je is...

X Mama Aapje

10. vlekje1986

vlekje1986 Actief lid

18 sep 2011
    221
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo,

Sorry dat ik een paar dagen niks heb laten horen maar ben ziek geweest heb vanmorgen een test gedaan negatief.eigenlijk zou ik vandaag weer met de pil moeten beginnen want de stopweek is voorbij weet alleen niet goed wat ik moet doen.

11. Mama Aapje

Mama Aapje Actief lid

6 mrt 2013
    133
    1
    18
    NULL
    NULL
    Hoi Hoi
    k had hetzelfde maar toch ongesteld geworden.
    Mijn huisarts rade aan om eerst uit te sluiten of je zwanger bent dmv testen of bloed test bij de huisarts dus ik zou even bellen of igg nog een keer testen

Succes en laat je het even weten?

X Mama Aapje

12. Stacy

Stacy Actief lid

9 jan 2013
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gewoon weer je pil gaan slikken. Het kan gebeuren, maar niet opeens dingen gaan veranderen gewoon je pil weer gaan slikken wanneer het zou moeten en als je toch bang bent dat je zwanger zou zijn over een paar dagen nog een keer een testje doen.

13. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.548
    524
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Het kan voorkomen dat je eens een stopweekongi overslaat hoor. En wanneer je negatief hebt getest dan kan je gewoon weer starten op je normale dag.

14. vlekje1986

vlekje1986 Actief lid

18 sep 2011
    221
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mama aapje na hoeveel dagen overtijd werd je ongesteld?ik ben nog niet ongesteld en in overleg met de huisarts ook nog niet begonnen met de pil moet wachten tot dat ik ongesteld geweest ben voordat ik de pil kan beginnen.

15. simoontje123

18 feb 2013
    1.285
    0
    0
    Omgeving den bosch
    Ik na 60 dagen in onzekerheid te hebben gezeten. Ben een echte stresskip namelijk. :p

16. vlekje1986

vlekje1986 Actief lid

18 sep 2011
    221
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier nog steeds geen menstruatie

17. simoontje123

18 feb 2013
    1.285
    0
    0
    Omgeving den bosch
    tjonge duurt wel lang he??
    Hier ook niet, maar ben ook niet aan de pil :p

18. vlekje1986

vlekje1986 Actief lid

18 sep 2011
    221
    0
    0
    NULL
    NULL
    Duurt idd lang ik was wel aan de pil moet nou wachten met beginnen tot dat ik ongesteld ben geweest. Denk morgen nog maar een keer test doen heb er nog 1 ligghad kruidvat 2 voor 5 euro gehaald

19. simoontje123

18 feb 2013
    1.285
    0
    0
    Omgeving den bosch
    Ja die heb ik ook inderdaad, die is lekker voordelig.

20. vlekje1986

vlekje1986 Actief lid

18 sep 2011
    221
    0
    0
    NULL
    NULL
    heb nog niet getest zodra ik getest heb laat ik het jullie weten

Deel Deze Pagina