Duggar familie verwelkomt 18e kind

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Lia, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lia

Lia Bekend lid

10 nov 2006
    989
    0
    0
    Secretaresse
    Bron: De Telegraaf

Achttiende kind in 20 jaar met voorletter J
    Een vrouw is bevallen van haar achttiende baby in twintig jaar tijd. De ouders gaven de kinderen allemaal een voornaam die begint met de letter J. Laatste aanwinst is Jordyn-Grace.

De Amerikaanse familie Duggar bestaat nu uit 10 jongens en acht meisjes. Het gaat om Joshua (20), de tweeling Jana en John-David (18), Jill (17), Jessa (16), Jinger (14), Joseph (13), Josiah (12), Joy-Anna (11), Jeremiah (9), Jedidiah (9), Jason (8), James (7), Justin (6), Jackson (4), Johannah (3), Jennifer (1) en dus baby Joyce-Grace, die enkele weken te vroeg werd geboren.

"Dit is het ultieme kerstgeschenk van God", aldus de vader van het zwaar gelovige gezin Jim Bob Duggar. Hij laat weten nog niet klaar te zijn met de gezinsuitbreiding. "We zouden dolgraag nog meer kinderen willen".

Moeder Michelle en Jim Bob werken beide in de vastgoedsector. Ze hebben een goed salaris en dat is ook hard nodig om alle monden te voeden. Alleen al aan eten wordt maandelijks ruim tweeduizend euro uitgegeven.

2. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Phoe, knap hoor! Ik doe het ze echt niet na! ;)

3. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

:confused: 2000 euro aan eten? :(:
    En nóg meer kids... :(:

:-s

4. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Handig ook dat ze alle voornamen laten beginnen met een J, dat word nog leuk met de post :)

5. MamaEsther

MamaEsther Fanatiek lid

24 okt 2006
    1.535
    0
    0
    Pompbediende/Shopmedewerkster
    Laag Soeren
    Is het nou Jordyn-Grace (zie eerste regel) of Joyce-grace (zie laatste regel tweede alinea)? Ik ben niet nieuwsgierig hoor, wil het alleen weten haha en Jordyn vind ik veel leuker dan Joyce! Ze hebben ook een eigen website, die familie, weet alleen niet wat de url ook weer is!

Liefs
    Esther

6. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    wow, dat zou ik echt niet kunnen, pfff respect hoor voor die mama. 18 keer zwanger zijn. poeh poeh, hoe ziet je baarmoeder er dan uit.

7. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Die vrouw is alleen maar doorlopend zwanger geweest in de afgelopen 20 jaar, ongelooflijk.

8. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
  9. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

woooww wat een fotos zeg :)
    mooi hoor

10. Amanthis

Amanthis Fanatiek lid

7 aug 2006
    2.015
    0
    0
    Wat een huis zeg :confused: :confused: :confused: echt mooi en alles zo verzorgd ook, ik heb "maar" 1 kind maar ligt toch echt weleens al het speelgoed op de grond :oops: :oops:
    Respect

11. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Lijkt me wel gezellig zo'n groot gezin ( om in op de groeien, niet om zelf te baren, :confused: )

Ze zeggen weleens de eerste is het moeilijkste en daarna gaat het makkelijker.

Misschien vallen ze er wel uit bij haar, :)

12. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    pffff 18 ....

heb al moeite om nummer twee te maken!

vrij gretige baarmoeder heeft die mevrouw dan!

oh en ben vooral onder de indruk van het feit dat ze schuldenvrij zijn!

13. ilona24

ilona24 Actief lid

11 nov 2008
    312
    0
    0
    limburg
    wooooow .

ik kan er niet meer over zeggen ik doe het hun niet na .
    Maar het huis echt wel mooi en ja als je met zijn 20onder 1 dak woont zal dat ook wel moeten.
    Maar geld te kort komen ze volgens mij zeker niet...
    pfff
    Ik vind het zo wel welletje wij hebben er samen bijna 3;)
    en mijn partner nog 1 zoon uit eerder huwelijk
    groot genoeg

allhoewel hahahah

14. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    What the...... :confused:
    Jeetje zeg.... Nou, ik doe d'r zeker niet na! Sterker nog, ik wil d'r niet eens na doen :) Maar wat een verschrikkelijk mooi huis zeg! Daar zou ik dan wel weer mee willen ruilen O:)

15. MariekeV

MariekeV Fanatiek lid

28 mei 2007
    1.189
    0
    0
    Ambulant Jongerenwerker /jeugd hulp verlener.
    Stockholm
  16. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Zo te zien hebben ze alles goed voor elkaar. Gelukkig maar, anders zou ik het niet begrijpen. 18 keer zwanger in 20 jaar? pffff. Dat ze nog kan lopen.

17. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik vond het bij ons thuis al een kippenhok met 5 meiden en in het weekend en vakanties 7 meiden (2ling vaders 1e huwelijk) maar gezellig was het zeker. ik zou het ze niet na doen maar respect heb ik er zeker voor. als je het kunt opbrengen en ze gelukkig kan maken dan zeg ik ga zo door haha. ik houdt het er bij 2 :) . continu zwanger die heeft het wel zwaar gehad volgens mijn.

mooie fotos zijn het ook en zo te zien hebben ze geen geld te kort en zien de kinderen en het huis er tip en top uit.

18. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Wow...tja...euh....wow!

Zijn wel leuke kids om te zien, die koppies van die kleintjes.
    Als ik zo'n kast van een huis had en genoeg centen zou ik ook wel een groter gezin willen, maar 18...das mij iets teveel :p hoe hou je dat vol joh, zo vaak zwanger in korte tijd.

Lijkt me wel heel gezellig als ik de foto's zo zie.

19. Aszz

Aszz Niet meer actief

Wooooow! :confused: Erg knap van die mevrouw dat ze zoveel kindjes eruit weet te persen. Ik vond 1 al een hele hoop moeite.

Wat ik me dan toch afvraag... Hoe geef je 18 kids "genoeg" aandacht? Onze zoon vraagt al een hele hoop aandacht en daar heb ik mijn handen dus al aan vol....

20. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Wat dacht je van de oudste kinderen die moet gewoon mee helpen hoor. en denk ook dat ze wel een nany hebben want als je ziet hoeveel ze werken

Deel Deze Pagina