PCO en toch eisprong zonder medicijnen??

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door fredje, 4 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fredje

fredje Bekend lid

27 jul 2010
    793
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Even kort mijn verhaal.
    Mijn vriend en ik zijn nu al ruim een jaar bezig voor ons eerste kindje maar helaas is het nog niet gelukt. :(.. Bij mij is PCOS geconstateerd en mijn vriend heeft zwak zaad..
    In juni heb ik mijn eerste clomidkuur gehad maar was helaas niet aangeslagen. Omdat het zaadonderzoek van mijn vriend erg negatief was hebben ze de clomid behandelingen stopgezet in afwachting van het 2de zaadonderzoek in oktober..Er jammer!

2 dagen geleden had ik echter flinke buikpijn aan de linkerkant! Echt een felle scherpe prikkende/zeurende pijn dat elk uur erger werd:(.. De dag erna was de pijn weer weg! :(..Het was mijn 14de dag.. Zou dit een eisprong geweest kunnen zijn? Kan dit nog van de clomid zijn van juni? Of misschien gewoon natuurlijk? Heeft iemand hier ervaring mee?

We hebben voor de zekerheid extra geklust :D! Mijn vriend heeft dan wel zwak zaad maar je weet maar nooi hè?

Alvast bedankt voor jullie reacties..

Liefs..

2. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Ja dat kan wel, ik heb zelf PCO en heb tijdens mn hormoonbehandelingen geen goede eisprongen gehad en werd niet zwanger.

Nu ben ik voor de 3de keer spontaan zwanger, buiten de behandelingen om.

Jullie combinatie met pco en zwak zaad maakt het denk ik wel moeilijker, maar er hoeft er maar 1 de eindstreep te halen ;)

Succes!

3. fredje

fredje Bekend lid

27 jul 2010
    793
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt pcootje!

Deel Deze Pagina