Geweldig filmpje, echt grappig en heel herkenbaar.! Na bijna 2 jaar ben ik er nog steeds niet aan gewend dat ik niet meer gewoon mijn tas kan pakken en de deur uit kan wandelen..
Bedankt voor dit filmpje ik heb in ( TIJDEN niet meer zo gelachen haha) Hilarisch. Je maakt mijn dag GOED>
Haha ik lig elke keer weer in een deuk, ik had hem pas nog op fb gedeeld. Het huis verlaten gedeelte komt hier vaak voor bij de middelste haha, om te huilen eigenlijk eerder Ik doe ook altijd net alsof ik weg ga en dan roept ze vanuit haar kamer: Daaag. Ook als ik echt de deur dicht doe en ernaast gaat staan. Ik moet dan weer naar binnen om haar te halen met alle bijbehorende schoen en jasgevechten! We moeten de oudste namelijk constant naar school brengen of halen en dat vind ze niet altijd even leuk! En de jongste gaat het nou al na doen, yay Ook een paar keer meegemaakt dat de oudste of middelste om middernacht naast me bed staat om te vragen of we al naar school gaan Volgens mij zijn echt alle kinderen hetzelfde haha