Eerder werden er meer jongens als meisjes geboren (niet heel groot verschil maar een paar procent). (zijn onderzoeken naar gweest verzin ik niet ter plekke )Weet niet hoe het nu is maar ik heb het gevoel dat er de laatste tijd meer meisjes worden geboren. Als ik bij mijn vrienden/kennissenkring kijk dan worden er meer meisjes als jongens geboren. Ook in de klas van Emma zitten veel meer meisjes. Ben weleens benieuwd als jullie in jullie vrienden/kennissenkring kijken zijn er dan meer meisjes of jongens geboren de laatste tijd?
Hier bij ons meer jongens en in onze omgeving ook meer jongens. Op het kdv zijn meer jongens en op de basisschool bij de oudste in de klas ook.
in de vriendinkring evenveel jongens als meiden in de familie.... van de 5 kleinkinderen die mijn ouders hebben is mijn zoon de enige jongen dus in de familie word tot nu toe meer meisjes geboren
Oke hier komt ie: Mijn moeder heeft 1 dochter 1 zoon. Mijn stiefvader 2 zoons. Mijn schoonmoeder 2 dochters 1 zoon. Mijn moeder heeft 4 kleinzonen En mijn schoonmoeder heeft ook 4 kleinzonen. En beide (nog) geen kleindochter(s) Hier dus meer mannen
kwa geboorte gaat het nu wel een beetje gelijk op in omgeving kwa vrienden meer jongens familie ook meer jongens van de zwangerschapsgroep van 2008 waren er 10 jongens en 1 meid
kan aan mij liggen maar kan niet zoveel halen uit die piramide. Met andere woorden ik begrijp hem niet helemaal haha
Hier in de straat zijn er ook meer meiden geboren afgelopen paar jaar. Als ik puur naar de poll ga gaat mijn stelling nog op
Hier 5kleinzonen voor mijn moeder, geen kleindochters. Schoonmoeder heeft wel 3kleindochters, maar in onze vriendengroet 9 jongens en een meid. Hier meer jongens dus...
hier meer jongens, de laatste 3 jaar zijn er bij ons in de omgeving 12 kinderen geboren waarvan 4 meisjes, 2 daarvan zijn er van mij dus in mijn omgeving 80% van de geboren kindjes: jongens
als je er met je muis overheen gaat zie je hoeveel jongens/ meisjes er geboren zijn in welk jaar en dus hoe de verdeling is. uitkomst, meer jongens dan meisjes
In onze families zijn er nu 16 nichtjes en één neefje In mijn vriendengroep: 7 meiden, één jongen Maar bij mijn Amerikaanse familie: 8 jongens Geboren in de afgelopen 6 jaar.
Op dit moment echt alleen maar jongens hier in mijn omgeving: mijn zus, mijn leidinggevende, 2 collega's, in de kerk al 5 op rij die een jongen hebben gekregen... Geen enkele meid ertussen! ben benieuwd of wij dat rijtje gaan aanvullen of doorbreken... Bij ons in de straat de afgelopen 3 jaar: 2 meiden, 5 jongens. Toen Thirza geboren werd, werden er bij mijn man op het werk alleen maar meiden geboren, al 8 jaar lang, met als enige uitzondering zijn zoon van toen 6 jaar oud In mijn familie: 2 kleindochters, 3 kleinzoons en 1 kleinzoon op komst. Familie van mijn man: 2 kleindochters, 2 kleinzoons.