Normaal hou ik echt niet van doorstuur-mail via hyves. Maar dit vind ik wel leuk. Deze kreeg ik vanavond. 't Is misschien wel gek als ik bij WWW invul: op de keukentafel@home maar daar staat mijn tas nu wel. Misschien leuk als jullie dit ook doorsturen in je hyveslijstje... Nieuw spel!!!!! Ok dames hier is weer een nieuw spel, het vorige BH-kleur spel was een heel groot succes, veel mannen wisten dagenlang niet wat wij bedoelden door alleen een kleur te vermelden, het haalde zelfs het nieuws en de kranten. Dit spel heeft te maken met jouw handtas, waar zet jij je handtas als je thuiskomt, bv. "op de zetel" of "op het aanrecht in de keuken" Zet jouw antwoord op je profiel, alleen maar de plaats vermelden, niets meer. Zend dit bericht verder naar de inbox van al je vrouwelijke Facebook vriendinnen. Dat BH-kleur spel haalde het Nieuws, laat maar eens zien hoe machtig wij vrouwen eigenlijk zijn !!
Ik kreeg hem idd ook in mijn mailbox. Weet nog niet op ik er aan mee ga doen op hyves. Bij deze : Naast een keukenkastje
Hmmm...de kelderkast Whahahah Ik vind dit soort dingen wel erg leuk moet ik zeggen. Maar of ik mee ga doen...?
Oh.. heb ik die doorstuurmail niet gelezen natuurlijk.. vond het al raar dat mensen @ de kapstok, @ de bank, @ onder de bank.. vroeg me serieus af of diegene verstoppertje aan het spelen was..