Dames, Ik ben helemaal niet van dergelijke verzoeken e.d., vind van mezelf dat ik redelijk nuchter op deze wereld sta. En toch ga ik al mijn hollandse boerennuchterheid overboord gooien nu . We hebben 1 poging, 1 follikel, 1 potentiële eicel ... Het is d'r op of d'r onder. Lukt dit niet, dan is het klaar voor ons. Dat stoppen we na 10 jaar proberen ... Zouden jullie allemaal heel hard voor ons willen duimen, dat deze ene laatste follikel het "gouden ei" (met dank aan Bittersweet voor de benaming) gaat zijn? Morgenochtend punctie en dan hopelijk zaterdag of maandag een TP van een topper van een emmy We kunnen alle goede vibes nu wel gebruiken ... -einde ego bericht - Liefs Strijkkraal
Oh maar zeker duim ik voor jullie! Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Ik hoop dat het deze keer gaat lukken meid.........
Hier draaien de duimen voor je!!!!! Meis zet hem op! Maarre mag ik vragen waarom je een punctie door gaat zetten bij 1 follikel?
Succes!!!! Hopen dat het "last but not least" is! PS. sowieso respect: al 10 jaar bezig! Ik geloof dat ik (wij) eerder de moed opgegeven zou hebben...
wat spannend!!! natuurlijk duim ik KEIHARD!!!!! 10 jaar is een hele lange tijd idd! heeeeeeel erg veel succes!!!!
Omdat mijn zusje (die onze donor is in deze) al aan het maximale schema zit qua hormonen ... de kans dus dat afbreken, uithuilen en opnieuw beginnen meer gaat opleveren is nihil. Daarbij wil ze niet nog eens door het hele circus (en kan ik goed begrijpen) van prikken en afspraken ... dus ja ... het is wat het is ...
Dan snap ik het helemaal. (sorry dat ik het vroeg hoor) Mijn duimpjes gaan nog harder draaien voor jullie!
geeft niet het is ook de reden waarom we allemaal zo schrokken gister. 1 follikel is gewoon geen goed uitgangspunt ... maar ja ...
jeetje das idd wel goed te begrijpen. maar al met al hoop ik dat jullie een toppertje van een emmy krijgen en dat alles goed gaat!