Hoi hoi, 16 oktober is er een blastocyste bij mij teruggeplaatst, nu ben ik daarvan zwanger . Nu had ik een vraagje.. hoe kan ik uitrekenen hoe lang ik zwanger ben?? De cryo is teruggeplaatst in een natuurlijke cyclus, kan ik dan gewoon vanaf de 1ste dag van mijn cyclus uitrekenen net zoals de meeste ?? Groetjes!
Geen idee maar heb hier zelf eens gelezen dat de arts terug telt vanaf de eerste dag van je menstruatie? p.s HEb zelf geen idee' kan ook fout zijn'
Hoi! Wellicht heb je hier iets aan? Bereken uitgerekende datum en zwangerschapsduur Hier kun je berekenen hoe en wat. Succes!
Jacky.. heb daar zelf ook al op gekeken, maar als ik via die site het invul kom ik op 5 wk en 6 dagen uit en vul ik vanaf mijn laatste dag van mijn mensturatie in dan ben ik 6 wk en 6 dagen. En volgens mij scheelt het ook nog of het in eigen cyclus of gestimuleerde cyclus is geweest of is dat onzin??
Ik had in de tp van mijn zoontje een korte cyclus, ik had al op dag 11 van de cyclus ofzo mn tp. En de dag van de eisprong werd toen gewoon aangehouden als 2 weken zwanger.
Hoi Jipje Ik ben zelf ook zwanger geraakt van een terugplaatsing in natuurlijke cyclus. Ik heb toen gerekend: Datum terugplaatsing - leeftijd cryo, vervolgens weer min 14 dagen en dat is dan de eerste dag van de zwangerschap. Bij mij klopte dat op de dag. Liefs Nicky
Gefeliciteerd!!! Ik zou de berekening op de site va Freya aanhouden. Vorig jaar had ik op 16 oktober een tp, maar dan van een verse embryo van 4 dagen. Ik was op 4 juli uitgerekend.
Zie Nicki. Zwanger is vanaf ovulatie plus 14 dagen, komt denk ik op hetzelfde neer als Nicki. Gefeliciteerd!