kennen jullie dit....

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door andrea79, 1 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. andrea79

andrea79 Lid

21 okt 2008
    52
    0
    0
    ik moet vandaag of morgen ongesteld worden heb voor de grap even een ovulatietest gedaan en gaf 2 dikke duidelijke strepen aan en zwangerschapstest negatief. kan ik er nu vanuit gaan dat ik niet zwanger ben? mijn temp is hoog normaal 36.5/36.8 en nu sinds 3 dagen 37.5. Kennen jullie dit?

x andrea

2. ladyjvm

ladyjvm Lid

21 okt 2008
    93
    0
    0
    kassiere
    huissen
    ik ken dit niet :p maar ben wel heel benieuwd naar het antwoord haha :)

3. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Daar kun je niet vanuit gaan. Het kan langer duren voordat er HCG hormoon in je lichaam zit. Zal over een paar dagen nog een keer testen.

Vaak duid een hogere temp en een positieve ovu test op zwangerschap, maar goed, nog even afwachten dus.

Heb je een regelmatige cyclus?

Zal voor je duimen.

Liefs

4. angeliquexxx

angeliquexxx Actief lid

30 okt 2008
    164
    0
    0
    bij mij werken die ovulatie testen niet krijg helemaal niks snap er niks van heb een clear bleu test gedaan met die + en die gaf een hele lichte streep en die van de aptheek merk weer helemaal niks

5. andrea79

andrea79 Lid

21 okt 2008
    52
    0
    0
    Was ik weer ja heb een regelmatige cyclus. ben gewoon erg nieuwsgierig. mijn lichaam is anders maar jah het kan me ook voor de gek houden natuurlijk. vroeg me af of er meer meiden waren die dit ook hadden meegemaakt, onduidelijke en ongeduldige situatie is dit. dank jullie wel voor jullie snelle reacties.

liefs andrea ;)

6. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    @Angelique

Gebruik je de ovulatietesten om je ei te vinden? Of om zwangerschap aan te tonen?

LIefs

7. andrea79

andrea79 Lid

21 okt 2008
    52
    0
    0
    een ovulatitest is om na te gaan wanneer je eisprong nadert, maar heb op deze forum ook al eens gelezen dat sommigen een ovultietest deden voor of na hun nod en als hij positief was deden ze een zwangerschapstest daarna en meestal was die ook positief, vreemd he. vond ik ook. ik heb het gebruikt voor mijn eisprong de 1ste 3 negatief daarna vet positief. heb de test ook voor mijn nod gedaan licht 2de streepje, dat is meestal zo als ik het goed begrepen heb maar op de dag nod 2 dikke strepen, ach als je ongeduldig bent doe je van alles, toch?

8. deetje

deetje Bekend lid

10 dec 2007
    563
    0
    0
    docent
    Friesland
    Hi, bij mij was ovutest positief rond nod, bijna net zo'n dikke streep als controlestreep, maar de zwangerschapstest van sensitest gaf ook heeeel licht streepje. De Predictor toen pas na meer dan 20 minuten. Uiteindelijk heb ik die kruidvat-test gehaald (2 voor e4,99!) en die gaf binnen 5 min licht streepje.
    Het zou dus zomaar kunnen dat je zwanger bent, gewoon over paar dagen weer testen! Succes!

9. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Ik testte met de zw test pas drie dagen overtijd licht positief. Dus het kan alle kanten nog op.

10. andrea79

andrea79 Lid

21 okt 2008
    52
    0
    0
    hallo meiden ik ben nog eens aan het uitrekenen geweest en ik had het vrijdag moeten worden het is nu zondag en er is nog niets te zien, heb alleen heel erg last van mijn (.)(.) niet normaal gewoon. ik ga morgen een test halen en zie wel wat de uitkomst is. meiden hartstikke bedankt voor jullie reacties toch wel fijn als je met je verhaal ergens heen kunt. op een gegeven moment krijg je een gevoel dat je gek word en dan is zo praten en vragen wel fijn wel fijn.

groetjes andrea ;)

11. andrea79

andrea79 Lid

21 okt 2008
    52
    0
    0
    heb net een test gedaan en ja hoor ik ben zwanger! hihi voel me nu zo raar....ongeloofelijk..... voel nu van alles.... :)

12. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    GEFELICITEERD ANDREA!

WOOOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOO

Wat een ontzettend goed nieuws! Tijd om je banner in te stellen ;)

liefs

13. deetje

deetje Bekend lid

10 dec 2007
    563
    0
    0
    docent
    Friesland
    Andrea Geweldig! Kom maar gezellig bij ons juli-mama's. Gefeliciteerd!

14. andrea79

andrea79 Lid

21 okt 2008
    52
    0
    0
    ik voel zoveel en ben nu erg onzeker is dat normaal na een positieve test?
    wel gepland hoor na 1 poging snel he ben ook wel een bofkont was gestopt met de pil in juni en eind sept gingen we ervoor. het is een gegeven en ik zeg ook altijd; alles op zijn tijd.

15. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    Natuurlijk is dat normaal. Dat komt omdat je het nog niet kunt geloven.

GA ER LEKKER VAN GENIETEN MEID JE BENT ZWANGER!

Liefs

16. andrea79

andrea79 Lid

21 okt 2008
    52
    0
    0
    gelukkig jah ik heb al 2 meiden dit is een kleintje van mijn nieuwe vriend ik was heel jong toen ik mijn 1ste kreeg ik was 17 ben nu 28 en net onzeker als toen,hihi er gaat nu zoveel door mij heen dingen regelen wanneer dokter bellen enz, tjonge het is ook net dat dit mijn eerste is zeg hihi wel spannend hoor. dankjewel voor jullie reacties en felicitaties

17. Nessy

Nessy Fanatiek lid

27 feb 2008
    2.309
    0
    36
    Verzorgende-C maar nu huismama
    Duitsland
    Gefeliciteerd !!!! :D

18. andrea79

andrea79 Lid

21 okt 2008
    52
    0
    0
    dankjewel voor jullie reacties wat lief jullie zijn de eersten die het weten er gaat nu zoveeeeeel door me heen wanneer onze ouders vertellen de dokter noem maar op. heel raar hoor zo onwerkelijk allemaal. mijn hoofd tolt helemaal. ben blij dat dat allemaal heel normaal is ben een onzeker meisje dit doet me erg veel. echt bedankt jeetje ben ook emotioneel zeg hihi hoort erbij .....xxxxxxx

19. frownupsidedown

frownupsidedown Actief lid

24 sep 2008
    476
    0
    0
    Almelo
    Hoi Andrea,

Van harte gefliciteerd meid.
    Heb even een vraagje.
    Heb jij de ovulatietesten ook gebruikt om je ei aan te tonen?
    Ik heb nl. eerder deze maand al een duidelijke piek gehad en daarna zakte het weer af waarna ik een week lang geen ovulatietesten meer heb gedaan. Ik had vanochtend plots de aandrang om een test te doen en hij was heel erg overduidelijk positief.
    Eigenlijk zou het geen zwangerschap kunnen zijn, omdat mijn man op reis was tijdens mijn vruchtbare periode, maar stiekem hoop ik van wel. Klein wondertje zeg maar ;)

20. andrea79

andrea79 Lid

21 okt 2008
    52
    0
    0
    ik ben wel met de ovulatietesten bezig geweest had ook een piek en voor mijn nod ook en was ook positief ze zeggen het ja dat dat een zwangerschap kan zijn. ik hoop het voor je, maar als je man op reis was, en je zegt dat het eigenlijk niet kan. dan ga ik wel even denken dat begrijp je hopelijk wel je bericht komt een beetje vreemd over namelijk. want van wie is de kleine dan. wanneer is je man dan weggegaan, vlak voor de piek?of erna? want een paar dagen voor die tijd(piek) kun je zwanger raken he. 2 a 3 op zijn langst gezegt ben je ook vruchtbaar. veel succes meid

Deel Deze Pagina