Mijn ovutesten waren net zo donker als de babyboom zwangerschapstest.. Zelfs lichter dan de kruidvat zwangerschapstest! Bij mij gaven ze met 4,5 week echt een rode streep.
Hey Andrea, M'n man is een week voor mijn 'eerste' piek weggegaan en hij is hoe dan ook de enige met wie ik de afgelopen zes jaar het bed heb gedeeld, dus van een ander kan het niet zijn. Met mijn opmerking over een klein wondertje bedoelde ik meer dat de vrijpartij voor het vertrek van mijn man extra lang levende zaadjes heeft opgeleverd. Heb ooit eens ergens gelezen dat zaadcellen bij hoge uitzondering tot maximaal een week in leven kunnen blijven. Ik heb vanavond nog eens getest met een ovulatietest als controle en deze was wel iets lichter dan de controlestreep, dus misschien is de urine van vanochtend toch te geconcentreerd geweest? Ik ga er voorlopig vanuit dat het een vals positief resultaat was vanochtend en dat ik vrijdag of zaterdag gewoon ongesteld word. Zo niet zie ik het dan wel weer. Ik had me al helemaal gefocust op de volgende ronde en was een beetje van mijn apropotje door die test van vanochtend. @ Tinkelbell Gefeliciteerd meid, geniet lekker van je zwangerschap.
goedemorgen, een ovulatietest moet je niet met ochtendurine doen het is en blijft wel een ovultietest. de kans dat je zwanger bent lijkt mij erg klein, maar wie ben ik om te zeggen dat je dat niet bent. ik hoop voor je dat jij die uitzondering bent. sorry voor mijn reactie daarvoor, maar het kwam voor mij gewoon een beetje vreemd over. zijn jullie bewust bezig?met een kleintje dan? ik kon niet meer slapen, misselijk voel me nog raar ff wennen weer,hihi. meid ik hoop dat je er ook gauw bij hoort. we houden contact. veel succes en ik duim met je mee op een wonder. liefs andrea
Geeft niets hoor. Het klinkt ook raar en ik snap er zelf ook niets van. Anyway, we zijn wel bewust aan het proberen. Mijn man was gesterilliseerd na de geboorte van zijn zoon en is afgelopen mei geopereerd om het te laten herstellen. We moeten nu proberen om binnen een half jaar tot een jaar zwanger te raken, na dat jaar wordt de kans dat de boel weer dichtgroeit heel groot en de kans op zwangerschap dus veel kleiner. Omdat we nu bijna een half jaar aan het proberen zijn zonder succes gaan we binnenkort naar de fertiliteitsarts. Vandaar ook de ovulatietesten en moet ook vanaf volgende cyclus gaan tempen... Spannend allemaal!
dankjewel, vrijdag heb ik een afspraak bij mijn ha. ben wel benieuwd ben nu 5 wk en 1 dag zwanger, mijn vriend moet het even op zich in laten werken dit is mijn 3de voor hem zijn 1ste, wel spannend we zijn hartstikke blij, we twijfelen alleen wanneer we het aan onze ouders gaan vertellen. misschien deze week en anders rond de 7/8ste week. ik hoop dat iedereen op deze forum ook deze geluk hebben en krijgen, wat is dit bijzonder zeg veel liefs andrea