Haargroei op een plaats waar het niet hoort?!

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Theeleutje, Jul 16, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

Apr 5, 2011
    2,221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Tjah....redelijk gênant en ontzettend lelijk, maar het valt me ineens op dat rondom mijn tepelhof allemaal haartjes groeien. Gelukkig (!!) zijn het wel lichte/blonde haartjes. Maar ohhh wat lelijk!
    Hebben meer meiden hier last van? Ik lees wel van alles over meer haar groei in het algemeen, maar heb nog nergens iets gevonden over 'borsthaar' :)

En wat is wijsheid? Weghalen, maar komen ze dan niet extra terug? Of net doen alsof het er niet zit, en dus gewoon laten zitten....

2. linde90

linde90 Niet meer actief

Kan heel goed inderdaad, ik zou het gewoon laten zitten.
    Ik heb nu ook meer haargroei op mijn buik, maar gelukkig blond en zacht...

3. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

Nov 29, 2007
    11,895
    42
    48
    Hier ook, maar dan ook nog donker. Zelfde als mijn haargroei op mijn buik (ondergoed tot navel).
    Het is nu bij de 2e ook erger dan bij de 1e lijkt het :(

4. G89

G89 VIP lid

Sep 18, 2008
    10,062
    1,296
    113
    Nederland
    #4 G89, Jul 16, 2011
    Last edited: Jul 16, 2011
    Ik heb het zelfde al Lara..
    Ik heb altijd al wel een beetje dons haartjes op mijn buik gehad, maar dan moest je wel goed kijken en sinds mijn zwangerschap is het echt goed zichtbaar, zelf mn man zag het! Ik heb gisteren de tondeuze er over heen gehaald:D vond het geen gezicht, als ik mn buik bloot heb en er op kijk.

5. Tord

Tord VIP lid

Oct 26, 2009
    7,304
    299
    83
    Ik heb ook meer haartjes op mn buik. Misschien trekt het vanzelf weer weg na de bevalling?

6. brenda1987

brenda1987 Fanatiek lid

Nov 27, 2009
    3,337
    0
    0
    huis mama
    Moerkapelle
    ik heb haar op me gezicht verlengde bakkenbaarde zeg maar:$:)
    Ze zijn blond je ziet ze niet echt maar als de zon erop schijnt wel vind het niks maar mijn man raad me aan om het niet te scheren.
    Dus denk dat jij het beter ook niet kan doen voor je het weet groeit het 3x zo hard:p

7. syrae

syrae Fanatiek lid

May 14, 2011
    2,685
    1
    0
    professioneel oppasser (ben activiteitenbegeleidst
    Haarlem
    hier ineens zwarte haren op mn benen en mijn wenkbrouwen en begin (neeee!!!) en klein beetje een shaduw boven mijn lip te krijgen... Ben van mezelf donkerblond dus alles was altijd heel licht gekleurd tot lichtblond in de zomer, dat het nu zwart is is best vaag zeg maar. (en vervelend, hoefde nooit mn benen te scheren, nu dus wel :( )

8. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

Apr 5, 2011
    2,221
    3
    38
    NULL
    @Home
    #8 Theeleutje, Jul 17, 2011
    Last edited: Jul 17, 2011
    Hmm 'blij' te lezen dat ik niet de enige ben.....
    Heb mijn buik ook nog maar goed bekeken, en inderdaad! Richting mijn navel groeit nu ook een 'klimopje' gelukkig wel licht blond, zachte haartjes.... Met 1 dikke zwarte ertussen :$
    Vriend moest wel lachen, straks heb ik eer haar als hij..... :D

Ach.... Tis voor een heel mooi doel!

9. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

Nov 29, 2007
    11,895
    42
    48
    Dat weet je niet. Mijn vent krijgt ook meer en donkere haren nu. Vorige keer tijdens de zwangerschap ook al. Dus hij heeft ook last van de hormonen :cool:

Share This Page