Dames even jullie hulp nodig. Ik moet een autootje hebben maar we hebben max 500,- te besteden Gelukkig is manlief heel handig met auto's, dus we kunnen ook een auto kopen waar onderdelen van vervangen moeten worden Ik heb zelf vroeger een Suzuki alto gereden en ik dacht een aan Daihatsu Cuore of een Renault Twingo, verder kom ik niet. Wie heeft er nog een leuke aanvulling op dit lijstje? Suzuki Alto Daihatsu Cuore Renault Twingo
Bedoel je hjet topic Up of de VW Up? Die laatste krijg je niet voor 500 maar is wel een érg fijne auto!
Ben je niet bang dat je over twee maanden weer een andere auto moet hebben als je er een koopt voor zo weinig. Waarom ik dat vraag omdat ik zelf ook op zoek ben naar een tweede auto. Ik zat te denken aan budget van 2500 max. Daar is al zo weinig in te vinden....
Fiat panda. Heerlijke auto, hoge instap en 5 deurs verkrijgbaar (makkelijk met kinderen achterin). Zuinig in verbruik en voor wie soms moeite heeft met inparkeren: de modelen van in elk geval 2007/2008 hebben een extra stuurbekrachtiging, een city-stand, waarmee je heel soepel draait bij lagere snelheden, dus ookmbij inparkeren. Weet allleen niet of de 2007 modellen er al voor 500 euro zijn.
met een auto moet je geluk hebben... ik heb net een andere auto maar mijn vorige auto was 18 jaar oud en heb er 2,5 jaar ingereden voor 650 euro en kreeg met inruil nog 150 euro terug haha. kleine 50.000 km mee gereden het was dat de koppeling steeds slechter werd anders was hij niet weggegaan
Daewoo matiz. Opel corsa Vw. Polo Als je op de autotrack site zoekt met prijs tot 500 en km stand tot 150000 vind je er een hele hoop, allerlei merken en maten.
Mijn zusje heeft haar eerste autootje (honda civic) voor 300 euro gekocht en kwam ieder jaar zonder problemen door de apk. Daarna autootje gekocht voor 5000 euro en daar heeft ze steeds wat mij.
VW Polo zijn hele sterke auto's maar stiekem nog wel duur. Ik denk dat je met een suzuki alto het goedkoopst uit bent. Ook met onderhoud zijn alto's goed te doen. Maar dan moet je de veiligheid weer overwegen. Als je een ongeluk krijgt met zo'n kleine auto zijn ze echt niet veilig!