Kennen jullie iemand met hiv/ aids en hoe ga je ermee om?

Discussie in 'De lounge' gestart door dochters, 22 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. buonanotte

buonanotte Niet meer actief

Wat fijn dat jullie er over hebben kunnen praten! Zowel voor haar als voor jou.

En indd heel triest dat die mensen haar hebben laten vallen maar dit zegt meer over de personen dan over haar of haar ziekte.

2. SDonya

SDonya Niet meer actief

Ik vind dat eigenlijk wel zielig voor die man...

Maar ik heb geen idee hoe ik zou reageren! Ik ken niemand met hiv, althans misschien ken ik ze wel maar weet ik niet dat ze hiv hebben

3. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Zeker weten! :)
    En ze is ook gewoon hartstikke aardig, en ik zie haar niet 'anders'.

4. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Oh wat fijn dat het uit de lucht is. Zo heeft ze misschien toch weer wat nieuwe vriendinnen die haar wel accepteren zoals ze is!

5. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.189
    10.782
    113
    Maar waar ben je bang voor dan? Het zijn geen waterpokken, ik wil niet weten wat jij met je gasten uitspookt als je denkt dat je van iemand op bezoek krijgen hiv kan krijgen.

6. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Maar waar ben je dan zo bang voor precies? :( En heb je dat alleen met HIV/AIDS of óók met andere ziektes? Want je weet waarschijnlijk ergens wel dat je angst niet reeël is, kans op besmetting bij 'normale' omgang is gewoon 0,0? En ff een rot vraag....wat doe je dan als één van je kinderen het later krijgt, komt die er dan ook niet meer in?! :(

Deel Deze Pagina