speeluitjes regelen ?

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door Rosao, 6 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Hoi,

Thijmen speelt op school met een jongen die hij ook wel een keer thuis zou willen uitnodigen, superleuk natuurlijk... maar.... ik heb geen idee wie zijn ouders zijn. Hoe regel je dat dan? Iemand een goed idee?

2. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.819
    3.344
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    haal je hem zelf op na school? Zo niet en gaat het kindje naar de bso - dan Thijmen een briefje laten geven van de 'ene moeder voor de andere' , om telefonisch even iets af te spreken? Dan heb je de ouders van dat andere kindje ook gelijk 'gehoord' , als zien bij school geen mogelijkheid is.

3. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.074
    3.863
    113
    Mijn dochtertje heeft ook al een paar keer afgesproken met kinderen uit andere klassen die ze van de overblijf kent. Ik vraag haar dan gewoon het kindje aan te wijzen met het ophalen en dan zie je vanzelf wel welke ouder daarbij hoort en vragen we dat of andersom, zo komen ze op mij af.
    Gaat hij naar de BSO, dan zou ik inderdaad Athina's oplossing kiezen. Daarnaast kun je ook vragen bij welke juf/meester hij in de klas zit, vaak weten die kleutertjes al precies wie bij wie in de klas zit en in welk lokaal, dan kun je daar bijv. voor schooltijd met brengen even naartoe lopen.

4. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    en hebben jullie in je schoolgids geen adressenlijst zitten? als hij de naam van het kindje weet dan heb je zo een telefoonnummer. en anders inderdaad aanschieten als je ziet wie de ouders zijn.

5. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Kindje zit wel bij Thijmen in de klas, maar niet op de bso. Thijmen gaat 3 dagen naar de bso. Ik breng Thijmen wel altijd, maar op de een of andere manier is dat kindje me ook nog nooit opgevallen :) Ga nu maar eens kijken of ik idd kan zien wie hem brengt, anders het briefje maar even proberen, misschien via de juf?
    Volgens mij staan in de schoolgids geen adressen oid.

6. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Mja hier ook zo'n kind... Anne wil er graag mee spelen..
    Maar hij zit op een andere school!
    (ze kent hem van de bso..) en bovendien is hij volgens mij 7 ofzo.
    Dat laatste is niet zo erg want ze kunnen heerlijk samen spelen
    Maar ik vind het wel lastig om te vragen of hij hier mag spelen...
    (alles is roze of playmobil) en bovendien geen idee waar ze wonen dus daar spelen lijkt me niet zo handig. Ken die hele mensen ook niet dus misschien ben ik een watje.. Maar dat trekt me toch niet zo.

Al geïnstrueerd dat ze het hem gewoon moet vragen en dat hij het dan wel aan z'n ouders vraagt. Want groot, moet kunnen.
    Maar ze durft niet :)

Deel Deze Pagina