Die winkel is ook echt niet aan mij besteed.. Kon er niets vinden en had me er misschien door alle geweldige verhalen teveel van voor gesteld.. Ik was ook echt met 10 minuten weer buiten..
Ik vind t geweldig!!!! Ga regelmatig speciaal daarvoor naar Rotterdam. Ik draag broeken al 2 jaar die ik in Londen heb gekocht (nu dan even niet door zwangerschap) zijn nog steeds mooi. Bij sommige items zie je wel dat t niets voorstelt, die laat ik hangen. Ik krijg altijd complimenten als ik iets van daar aan heb (hier kennen ze t niet) Volgende maand gaat de winkel in Hoofddorp open, dat is voor hier een stuk dichterbij....ze noemen t een superstore en er wordt gezegd dat ie 3 keer zo groot is als Rotterdam. Can't wait!!!!!!!
zow heerlijk geshopt, was in eerste instantie voor mezelf maar veel voor de kids gekocht. hele mooie pumps voor 13 euro voor mij een overhemd voor manlief 6 euro schoenen voor de oudste 8 euro top toch en een mooi lingerie setje voor 5 euro
Ik ook hoor....ik woon er vlakbij maar ik vind het een verschrikkelijke winkel!! Haat druktes, kleding op de grond en graaien...pfffffff Hoor van meerdere vriendinnen dat ik het echt nog een kans moet gunnen maar ik weet bij voorbaat al dat ik geen geduld heb om daar leuke spullen te vinden. Of een keer om 9.00 uur 's ochtends voor de deur staan misschien. Nee is niet aan mij besteed!
Ik hoor er inderdaad veel over, dus wilde ook eens gaan kijken. R'dam is me wat te ver, dan is Luik nog dichter bij. Denk dat we daar maar eens naar toe moeten dan!
I love primark! Mijn collega vertelde er over en 2 dagen later zijn m'n vriend en ik er heen gegaan. Het is zo'n 30 min bij ons vandaan! We hadden 2 grote tassen met kleren voor 80,- en vorige week zijn we er nog heen geweest en toen hadden we ook paar grote tassen vol kleren voor 120,- Ik vind niet alle kleren even mooi, maar er zitten ook dingen tussen die wel mijn smaak zijn! Mn vriend vind die broeken echt perfect zitten en ze blijven ook mooi na x aantal keren wassen.