Kennen jullie vast wel ;)

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door kima, 12 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kima

kima Bekend lid

15 nov 2010
    537
    32
    28
    zeeland
    Ik had opzich niet veel kwaaltjes...

Maar sinds vanmorgen gaat het erg goed met de verzameling... ;)
    JA hoor de misselijkheid neemt nu echt de overhad heb nergens zin in met eten de luchtjes staan me al tegen...

Eet je toch met moeite 2 creakers hehe dat was toch wel lekker....
    spuug je ze zo zonder pardon weer uit .... :(

Join the club! ;) hihi

Zit nu maar aan een bakkie thee... kijken of ik straks op me werk een appel binnen kan houden...

Wat zijn jullie tips om toch wat binnen te krijgen en houden?
    Gr.

2. Rozeroos

Rozeroos Niet meer actief

Bij mij begon de misselijkheid ook pas goed sinds 3 dagen geleden. Wat bij mij werkt, maar dat is waarschijnlijk een zwangerschap ding, is chocomel. Ik drink bijna een pak per dag. In combi met droge crackers.
    Ik probeer vervelende geurtjes te vermijden en mijn maag wat vol te houden. Als ik dan moet spugen dan spuug ik teminste voedsel en weinig gal.
    Ook heb ik een middeltje (antagel) tegen maagzuur en dat werkt voor mij ook dat ik me minder misselijk voel. (geen oprispingen meer)

Ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt;)

3. Romper

Romper Bekend lid

3 feb 2012
    506
    0
    16
    NULL
    NULL
    Rennies. Maar daar mag je er niet meer dan 2 van op een dag nemen.

4. Mama322

Mama322 Actief lid

29 aug 2011
    384
    0
    0
    hier hielp fruit in de ochtend heel goed. en dan rond een uurtje of 10 een boterham of cracker... Van thee werd ik heel misselijk

5. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Hier op het moment vooral in de avond misselijk, maar kan tot nu toe mijn eten nog binnen houden1 *fingers crost*

6. eva33

eva33 Actief lid

23 dec 2011
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Iets te eten naast je bed was voor mij de oplossing. Eerst eten en dan pas in beweging komen. Had zelf Maria bisquitjes in een doosje.
    Ook als ik dan opstond eerst eten en dan pas douchen en aakleden. Als ik dat niet deed werd ik ontzettend beroerd.
    Ook ruik ik, ook nu nog steeds, overal aan. Weet dan eigenlijk al meteen of het goed gaat komen.
    Thee kan ik ook niet meer drinken, terwijl ik rustig twee liter kruiden thee per dag dronk.
    Bananen zijn ook ideaal, vullen goed en zijn niet zo vies om uit te spugen :).

Succes in elk geval!

groetjes Eva

Deel Deze Pagina