nou vorrige week heb ik 3x toen ik bed lag.. dat ik opeens een 'harde schop' voelde in mn buik.. net alsof er weer een kindje in zat.. toen ging ik stiekem even afdwalen in de gedachte van .. wat als we weer zwanger zijn?... en ondanks dat ik altijd gezegd hebt ik hou het bij 2, en we echt niet bezig zijn met een 3e.. ook altijd veilig vrijen.. vond ik het stiekem toch leuk, de gedachte weer zwanger te zijn.. *begon al te denken, stel ik ben 1 van die personen die gewoon ongesteld wordt in de zwangerschap, en dat ik ondertussen alweer 20 weken zou zijn,, door dat gevoel van een schopje* ik tegen mijn vriend gezegd, en hij schrok wel haha.. maar de volgende dag werdt ik ongesteld. !! pff.. wat ik wil bereiken met dit berichtje?.. eigenlijk niets haha maar ben toch wel een beetje teleurgesteld !! .. haha
haha ik heb dat ook wel eens, dat het lijkt alsof ik een schopje voel ofzo! dan kan ik het zwanger zijn ineens heel erg missen, terwijl ik eerst echt niet kon wachten tot ik bevallen was! haha
Heel herkenbaar. Als ik een plopje voel, dan leg ik mijn hand op mijn buik, alsof er een baby inzit. Tot dat ik bedenkl dat ik helemaal niet zwanger ben. Wij zijn erg blij met onze 2 kids. Er komt geen derde. Maar toch ben ik elke keer teleurgesteld als ik ongesteld wordt, terwijl ik aan de anticonceptie ben. Misschien zegt mijn gevoel wat anders .
haha had ik ook wel eens als ik niet zwanger was. het was gewoon lucht verplaatsting in mijn darmen maar het voelt wel hetzelfde echt maf hoor. voel nu namelijk hetzelfde alleen dan met kind hihi