Wie heeft er nog een draagdoek liggen gekocht bij Draagdoek.nl maar doet er niks mee? Ik zag deze op de 9mnd beurs maar vind ze best prijzig. Ik zoek een maat M. Liefst grijs of blauw opdruk maakt niet uit. Evt foto sturen zou makkelijk zijn, met een vraagprijs.
We hadden daar gepast en ze zeiden dat wij een M nodig hadden. Dus helaas anders word hij te groot denk ik. Bedankt voor de reactie
Helemaal niemand verder die een draagdoek van draagdoek.nl heeft liggen in maat M Een andere kleur mag ook.
hoi, ik heb een draagdoek liggen maat M...hij is blauw met het tussenstuk allerlij kleuren gestreept.. heb m aangeschaft maar nooit gebruikt.. van draagdoek.nl..met beschrijving er bij.. laat maar weten als je nog zoekende bent
Is het deze toevallig:http://www.draagdoek.nl/turquoise-tussenstuk-streep-regenboog-maat-m-p30274.html Wat vraag je ervoor?
hoi hoi, ja is dezelfde..alleen is mijn streepjestussenstuk iets meer met blauw als ik het zo kan zien..heb m zelf samengesteld.. hij is op een x gewassen na nieuw..je mag m hebben voor 40 euro incl verzenkosten..? gr.
Mijn vriend vind het leuker als we zelf eentje samenstellen, komt hij nu mee nou ja zag dat iemand anders ook al intresse had. Dus hij mag naar haar. Veel plezier ermee. Wij kunnen hem toch nog niet gebruiken.