Een rare vraag maar zijn er hier mensen die omgeving den Bosch goed kennen? Ik moet er zondag zijn voor een kunstproject buiten aan de bolwoningen en ik vroeg me af of er daar in de buurt ergens (openbare) toiletten zijn? Het is 1.5 uur rijden, duurt 3 u en dan nog terug. Mijn stomazakje ontploft denk ik als ik die niet ergens kan leegmaken tussenin en mijn blaas met formaat golfballetje ook denk ik. Op Google maps lijkt het echt in een woonwijk te liggen waar niet echt iets in de buurt is of niet? Of moet ik op zoek naar bosjes in den Bosch
De bolwoningen liggen inderdaad gewoon in een woonwijk. Vrij dichtbij is wel een "winkelcentrumpje", maar ik weet eigenlijk niet zeker of daar ergens een openbaar toilet is. Er is ook wel een friettent aan de buitenkant van het winkelcentrum, volgens mij is daar wel een toilet (maar durf ik ook niet met 100% zekerheid te zeggen).
Had de vraag ook gesteld aan de fotograaf zelf en die heeft er blijkbaar 1 geregeld. Er zijn ook redelijk wat zwangeren bij (het gaat over de complexiteit van kinderen krijgen) dus ze had ook al bedacht dat dat wel handig was. Helemaal top, weer een stressje minder
Oh ja die was ik vergeten idd, die had ik voor ik mijn stoma idd. Ik heb ook zo een toiletpasje voor in supermarkten en restaurants maar helaas accepteren ze die niet overal. Maar in een woonwijk zijn sowieso niet veel openbare dingen te vinden meestal. Dus ik ben heel blij dat de fotografe er zelf aan gedacht heeft, dat heb ik al anders geweten ook (al was het toen in een bos te doen haha, genoeg plekjes)