Kenners van mammoet modelbouw hier?

Discussie in 'De lounge' gestart door Ligero, 5 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Ik heb een aantal modelbouwkranen van mammoet en liebherr in de verkoop staan op marktplaats. Ze zijn eigenlijk van mijn schoonvader maar die kan niet meer zeggen hoeveel ze waard zijn.
    Ik heb niet het idee dat ik er nu eerlijke/reële biedingen op krijg. Is er een kenner op zp die me van een aantal modellen eerlijk kan zeggen wat het waard is? Hoef niet voor alles de hoofdprijs te hebben maar ivm schuldaflossing is het wel fijn om in ieder geval een reëel en eerlijk bedrag ervoor te krijgen.

2. videlsje

videlsje Bekend lid

21 dec 2011
    636
    0
    0
    dingetjes maken, naaien en wat frutselen
    brabant
    De serie codes die erop staan kun je googlen en dan krijg je wat ze waard zijn. En anders als het niet lukt maak fotootjes ervan en stuur mij een pbtje. Zal ze dan mijn vader laten zien die is een verwoedverzamelaar ervan die weet het geheid. Maar moet er ook wel weer de codes bij hebben. Maar dan heb je ook een ongeveer

3. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Super videlsje!
    Googlen heb ik al veel gedaan. Het probleem is dat sommige dingen meer waard worden...anderen weer niet.
    Ik zal je van een paar twijfelgevallen graag een foto sturen per pb en die zie je van de week tegemoet. Heel erg bedankt voor je aanbod, je zal mij (en vooral mijn schoonvader) er erg mee kunnen helpen!
    En wie weet kan ik je vader aan een mooi model voor een leuk prijsje helpen mocht hij er nog eentje zoeken die wij toevallig hebben.

Deel Deze Pagina