kennis maken en jullie ervaring nodig!

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door monia, 30 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. monia

monia Nieuw lid

15 jan 2009
    2
    0
    0
    Hallo Lady's

Ik dacht nieuw te zijn op dit forum maar blijkt dat ik er nog insta van mn vorige zwangerschap!!!
    heb inmiddels een PRACHTIGE DOCHTER van alweer 8 maand!!
    Zal me toch in kort even voorstellen,
    Ik ben 36 jaar en mama van 1 kindje (zeer onverwachts zwanger geraakt destijds!! :D )
    Ik dacht niet zwanger te kunnen worden door een anorexia verleden en door een jaren lange relatie waarin het NOOIT raak was. Ik heb nooit anti-conceptie gebruikt.
    Met mn huidige partner was het uiteindelijk wonderlijk genoeg ineens na 2 jaar raak, we waren absoluut niet bezig om zwanger te worden, maar we hebben dus een prachtige zegening gekregen!! EEN WOLK VAN EEN DOCHTER!!

Maar nu...omdat het dus gebleken is dat ik daadwerkelijk WEL zwanger kan raken zijn we toch gaan denken aan anti-conceptie, in de vorm van een spiraaltje, ik gebruik medicatie voor chronische hyperventilatie waardoor ik beter niet de pil kan slikken, maar het spiraaltje is nog niet geplaatst!!
    Ik ben nu 5 dagen overtijd gerekend vanaf mn langste cycles, vandaag toch maar een test gedaan maar die is negatief, ben wel steeds misselijk en heb allemaal bultjes/puistjes in mn gezicht die ik normaal nooit heb!! (dacht eerst zonne-allergie maar dat is het dus niet)
    precies 2 weken geleden kreeg ik ook heftige ongesteldheids krampen en het eerste wat ik dacht : dit zijn innestelings krampen..vandaar dat ik eigenlijk zeker was dat ik zwanger zou zijn namate ik overtijd was..ook heb ik witte afscheiding en wel steeds heel lichtelijk kramp..
    ik ben nog al een hypochonder dus was gedeeltelijk ook wel een opluchting dat de test negatief was want het is wel kort op de eerste zwangerschap, maar waarom word ik dan niet ongesteld en heb ik die misselijkheid en bultjes in mn gezicht? mn eerste zwangerschap had ik zelfde misselijkheid, maar geen bultjes. Ben liever zwanger dan dat er lichamelijk iets niet in orde is!!! nog een kindje is niet gepland maar ook heel welkom!
    wat denken jullie?
    en zijn er meer dames die deze symptomen hebben? Na de huisarts gaan heeft ook nog weinig zin, als ik mn verhaal doe zal hij zeker zeggen, ach...stress? of je menstruatie komt wat later...wacht het nog maar paar weekjes af...pffffff

liefs een onzekere mama Monia

2. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    Welkom :D
    Ik kan je niet helpen met je vraag, maar ik hoop dat je snel kunt testen
    dan weet je het zeker

3. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Welkom :D

4. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Ja, ik denk dat ik je ook niet echt kan helpen met jou vraag.
    Je zegt nog geen anti conceptie te gebruiken dus dan is er altijd een kans dat het wel eens raak zou kunnen zijn! Maar je kan er ook zo intensief mee bezig zijn op het moment dat je menstruatie daardoor uitblijft! Ik zou het anders nog een weekje aankijken, dan opnieuw testen en als er weer een onduidelijk resultaat komt toch echt naar de huisarts gaan.

Succes ermee! ;)

Deel Deze Pagina