last van jeuk

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door joella, 22 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joella

    joella Actief lid

    20 okt 2005
    181
    0
    0
    hoi meiden

    ik heb sinds ik zwanger ben vaak last van jeuk alleen als ik in bed lig ik kan er niet van slapen ik heb dan het gevoel of ik op alemaal kruimels lig
    ik heb geen uitslag ofzo het is echt alleen als ik ga liggen op de bank of in bed en als ik dan me bed nakijk lig er echt niks in is gewoon helemaal fris en schoon.
    vanacht had ik het weer kon echt niet in slaap komen ik bleef krabben vooral op mijn boven benen billen en zei echt vervelend.
    Is dit een zwangerschapskwaal ofzo. :(
    groetjes joella
     
  2. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Ik heb net eens gezocht en kan veel zwangerschapskwaaltjes vinden, maar dit niet!

    Lijkt me wel heel erg vervelend!
    Sterkte ermee, gelukkig hoef je nog maar 4 weken, stel je voor dat je nog 4 maanden moet ;)
     
  3. Kathy

    Kathy VIP lid

    22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Dit zal wss zwangerschapsjeuk zijn. Hierboven bij de informatie staat er ook iets over http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=117

    Dit onderwerp is ook al eerder aan bod gekomen, mss ook eventjes de zoekfunctie gebruiken ;)

    Ik hoop dat je er iets aan hebt.

    Liefs kathy
     
  4. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Bij die zwangerschapsjeuk staat dat je galbulten hebt, terwijl joella helemaal geen uitslag of niets heeft.... Kan natuurlijk toch, je weet het nooit!
     
  5. joella

    joella Actief lid

    20 okt 2005
    181
    0
    0
    maar ik heb niet de hele dag jeuk alleen als ik ga liggen op de bank of op bed dan lijkt het net of ik op kruimeltjes lig heel vreemd
     
  6. KeeJBie

    KeeJBie Fanatiek lid

    25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Ik heb dit ook hoor..

    Idd net of je op kruimels ligt die je de hele tijd zitten te irriteren.

    Ik had het vooral bij me benen en bovenbenen.

    Volgens mij kan het geen kwaad en is het niets ernstigs.
     
  7. suusje

    suusje VIP lid

    7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    ik heb t ook hoor,,,...en had het de vorige keer ook....en idd als je in bed ligt of heel relaxed op de bank, vreselijk irritant. Kan je zo een aantal uur van wakker liggen. Het helpt mij in ieder geval wel wat om een extra laken (een gladde) om mijn benen te wikkelen zodat mijn benen niet tegen elkaar aan liggen, maar er iets tussen ligt, of een kussen met een gladde sloop erom tussen de benen. Scheelt echt wel iets...
     
  8. Niet meer actief

    ik heb er af en toe ook wel eens last van meestal als ik veel heb gedaan en lekker aan het rusten ben dus idd als ik in bed of op de bank lig!
    het is heel vervelend maar op een gegeven moment houdt het bij mij wel gewoon op en ik heb ook nooit geen uitslag of iets!!!

    xxx
     
  9. Elpee

    Elpee Actief lid

    24 okt 2005
    151
    0
    0
    Leerkracht
    Antwerpen
    Ik herken mezelf hier alweer in, helaas. Ik word er soms knettergek van van al die jeuk! Momenteel komt daar dan nog eens bij dat ik ontzettend droge handen heb. Misschien wel van het koude, droge weer? Ben vandaag handcrème (van Vichy) gaan halen bij de apotheker. Supermiddeltje! Verzacht de pijn en de jeuk verdwijnt :) Ik terug gelukkig.
     
  10. joella

    joella Actief lid

    20 okt 2005
    181
    0
    0
    gelukkig zal er dus gewoon wel bijhoren :)
    ben dus niet de enige
     
  11. AntenWen

    AntenWen Lid

    23 mrt 2006
    14
    0
    0
    Thuis moeder
    Rotterdam
    Ik heb ook sinds ik zwanger ben overal jeuk echt om gek van te worden gewoon.

    vooral indd op me benen en billen.
     
  12. talia

    talia Fanatiek lid

    27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    ik heb dit jammer genoeg ook gehad zo erg dat ik er vzn begon te schreeuw en te huilen wat bij mij een beetje hielp was een lauwe douche nemen en daarna inspuiten met reflex spray dat is wel ijskoud maar ik kon beter leven met kou dan met jeuk

    groetjes Talia
     

Deel Deze Pagina