8 dagen overtijd, test negatief maar wel veel symptomen.

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Mrs Smeerkaas, 2 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mrs Smeerkaas

Mrs Smeerkaas Niet meer actief

Hallo verloskundige,

Ik ben inmiddels alweer 8 dagen overtijd, iets wat ik normaal gesproken nooit ben. Mijn cyclus is vrij regelmatig tussen de 27 en de 30 dagen. Ik zit nu dus al op dag 37.

Ik heb vrij veel symptomen die overeen komen met een mogelijke zwangerschap, maar test wel negatief. Ik test altijd met dezelfde testen, zou het hiermee te maken kunnen hebben? Of zou het misschien ergens anders aan kunnen liggen? Wat moet ik doen? Hopelijk kunt u mij advies geven!

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Amlie,

wat een onzekerheid. Een test wordt bij een zwangerschap in de regel altijd positief. Soms wordt er te vroeg getest, dan blijft deze negatief, maar bij jou zou dat niet het geval zijn, omdat je altijd een regelmatige cyclus hebt. Je bent nu niet aanwijsbaar zwanger in ieder geval. Je zou toch eens een ander merk kunnen proberen, want heel soms geeft dat toch een verschil in uitkomst. Met eigenlijk niet mogen, maar ervaring zegt anders. De kans is groot dat deze ook negatief aangeeft, maar dan weet je dat maar. Wat je zou kunnen doen is binnenkort, als je nog steeds niet ongesteld bent geworden, eens langs de HA gaan en bloed laten prikken, dan weet je zeker of je zwangerschapshormoon in je lijf hebt. En anders heb je toch echt een langere cyclus deze keer. Ik kan je dus ook niet meer vertellen, dan afwachten en als je wilt even een ander merk test kopen.

Groetjes Brigitte

3. Mrs Smeerkaas

Mrs Smeerkaas Niet meer actief

Bedankt voor de reactie! Ik wil het graag snel weten omdat ik ook diabeet ben.. daarom vind ik het extra spannend denk ik

4. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Dat snap ik inderdaad! JE kunt eens overleggen met je HA, kan nooit kwaad.

Groetjes Brigitte

Deel Deze Pagina