Mijn naam is Cindy en ik ben er vorige week achtergekomen dat ik zwanger ben. Dit was geheel onverwachts. Maarten (mijn man) en ik hebben al heel lang een kinderwens, maar het lukte niet. In februari zijn we doorverwezen naar de Gynaecoloog en na diverse onderzoeken is gebleken dat ik teveel prolactine (moedermelk hormoon) aanmaak waardoor mijn cyclus onregelmatig is. En daardoor is het erg lastig om zwanger te worden. Ik heb vorige week dinsdag een recept gekregen om Parlodel te slikken. Deze medicijn geeft heel veel nare bijwerkingen... Ik had in mijn hoofd zitten dat ik voor de zekerheid toch maar een test moest doen voordat ik aan deze medicijnen zou beginnen, 't was een voorgevoel.... 2 streepjes! De volgende dag een andere (digitale) test gedaan en daarop stond duidelijk "ZWANGER"! Ik ben heel erg anstig en onzeker dat het fout kan gaan, maar ik ben ook erg blij. A.s. vrijdag gaan we naar de Gynaecoloog. Ik ben benieuwd wat hij gaat zeggen. Zou hij ook een (inwendige) echo maken? Iedereen hier op dit forum heel veel succes en geluk gewenst! Groetjes, Cindy
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Gefeliciteerd met je zwangerschap, geniet ervan. Liefs wolly
Welkom! Spannend dat je al zo snel naar de gynaecoloog gaat. Volgens mij is het afhankelijk van de gyn en de situatie of je een inwendige echo krijgt of een 'normale'. Gezien mijn omstandigheden heb ik nog nooit een 'normale' echo gehad, alleen nog maar inwendig dus. Maar je went er snel aan hoor! Als je de beelden ziet, denk je aan niks anders als dat kleine wondertje. Veel succes!