Kennismaking met ICSI-paren

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Helene, 23 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo allemaal,

Per toeval kwamen wij terecht op deze website.

Wij staan helemaal aan het begin van ons ICSI-avontuur en dit avontuur mogen wij in het Radboud Ziekenhuis in Nijmegen gaan beleven. Wij hopen in contact te komen met veel mensen die net als wij aan het begin van hun ICSI- avontuur in het Radboud Ziekenhuis in Nijmegen staan en zo elkaars ervaringen kunnen volgen en delen. Wij zij een weblog gestart om al onze avonturen te beschrijven en hopen hier veel mensen te mogen verwelkomen.

Groetjes,
    René & Hélène

http://vanzwangerwordentotouderzijn.blogspot.com/

2. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    @ Hoi meis....helaas niet in Nijmegen, maar wel bezig met het ICSI avontuur, dus.... ;)
    Helaas al 1 mislukte ICSI achter de rug en 1 afgebroken.
    Maar we geven de moed en de hoop (nog) niet op! Let's go for it!

Wens je heel veel suc6!
    Liefs Marjo

3. Hallo Marjo,

Zo te horen ben jij al een ervaringsdeskundige dus! Wij staan echt nog helemaal an het begin, compleet blanco dus! 10 Mei aanstaande hebben wij onze allereerste afspraak in Nijmegen, eens kijken wat dat ons allemaal gaat brengen! Ben blij deze site te hebben gevonden en hoop hier veel van ervaringsdeskundigen op te steken!

Groetjes,
    Helene

4. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Helaas wel ja....
    Mag ik vragen hoe oud/jong je bent? ;)

Liefs en suc6!
    Marjo

5. Hallo allemaal,

Zoals ik in mijn vorige post al schreef, staan wij aan het begin van alle ICSI-perikelen. 10 Mei aanstaande hebben wij onze eerste afspraak in Nijmegen. Kan iemand ons vertellen wat wij zoal kunnen verwachten bij deze afspraak? Alvast bedankt!

Groetjes,
    Helene

6. Natuurlijk mag je dat vragen... ik ben 38 en nog steeds heel erg jong :D

7. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Daar twijfel ik absoluut niet aan hoor meis! Ben zelf al 42 en ook nog steeds behoorlijk jong, dus.... ;)
    Mensen schatten me nooit ouder dan zo'n jaar op 30/32. Hihi.... Mooi meegenomen toch!

Wij hadden deze 2 pogingen in ZBC de Geertgen in de Mortel(NB)
    Gaan nu voor een second opinion naar Dusseldorf en Tilburg.
    Ben eens benieuwd! Duimen he! ;)

Liefs Marjo

8. Natuurlijk zal ik voor je duimen!

Ga je voor je eerste kindje of ben je al gezegend met een lief kleintje?

Voor ons is het onze eerste keer ICSI en hopenlijk straks ons eerste kindje! In alle opzichten groen als gras dus!

Kan jij ons misschien vertellen wat wij bij de eerste afspraak in het ziekenhuis kunnen verwachten? We zijn erg benieuwd!

Groetjes,
    Helene

9. Beste allemaal,

Ik zit pas sinds gisteren op twee forums en merk nu al dat ik gek wordt van het heen en weer gevlieg en reageren op al jullie lieve reacties. Ik denk dat ik het maar ga beperken tot mijn eigen weblogje en zo nu en dan even een blik zal werpen op dit forum. Dit zal in een later stadium vermoedelijk wel wat vaker worden. Wel zou ik iedereen die op dit moment in het hetzelfde traject als wij zit en-of met ons meeleven, van harte willen uitnodigen op onze weblog. Dit is voor mij in elk geval wat rustiger wat reageren betreft! Voor alle anderen dank voor jullie reacties tot nu toe en succes met jullie wensen, zwangerschappen en geboortes. Wellicht tot ooit.

Groetjes,
    Helene

http://vanzwangerwordentotouderzijn.blo ... index.html

Deel Deze Pagina