hallo allemaal ik bencolaatje en ben mama van 2 zoontjes.. en 21 weken zwanger van de 3e, mijn man heeft 2 weken terug opeens aan gegeven een 3e kindje niet aan te kunnen (zijn onverwacht zwanger geraakt ) en dat ik het maar weg moet halen en anders wil hij scheiden, dus het geval wil dat ik dus geen moord wil plegen... en hij nu dus bij me weg wil.(hij heeft ook geen andere reden aan gegeven en was heel plotseling ) hij heeft me gewoon uit ons huis gezet waardoor ik nu gedwongen bij mijn ouders woon, en weet niet wat ik moet doen wat ik moet regelen enz, een huurwoning kan ik maar niet vinden het is allemaal zo moeilijk
Welkom op het forum Jee wat heftig zeg. Niet fair van je vriend om zoeites te vragen, het is toch ook zijn kind. Heel veel sterkte en succes meid!
Hoi Colaatje, Vreselijk meid! En dat hij het na 19 weken zwangerschap niet meer ziet zitten. Ik vind het nogal wat.. of een abortus of scheiden.. Vind het nogal een dreigement, zo werkt het toch niet. Hij was er notabene zelf bij! Ik wil je heel veel sterkte wensen en hoop dat hij zich nog gaat bedenken!
FIjn om te lezen dat alles toch goed gekomen is, dus geen scheiding gelukkig?!!! Alweer naar huis toe gegaan nu toch zeker he enne geniet van de zwangerschap, ik zie je wel in de topics van de december baby's ps. enne welkom natuurlijk
En wat wil je daarmee zeggen? Gewoon nieuwsgierig hoor.. Niet aanvallend bedoeld. Maar ga je nu zeggen dat ze helemaal niet zwanger is of kinderen heeft ofzo?
ja ze heeft 2 zoontjes en is zwanger maar waarover moet ze dan liegen @nelly gewoon even een vraag hoor
Vreemde reactie... Maar ik denk dat Nelly denkt te weten, dat dit een nep-account is van iemand? Zo'n persoon die allerlei erge verhalen verzint om aandacht te krijgen? Helaas zijn die er wel, maar geen idee waar Nelly dit op baseert...
Pfff mannen.... Gelukkig dat het goed is gekomen!! Welkom op het forum en geniet lekker van je zwangerschap!!