Mijn man en ik zijn net in Haarlem komen wonen met ons zoontje en hopen via deze weg onze vriendenkring hier uit te breiden. Mijn man is Italiaans, en na zijn studie is hij in Nederland komen wonen/werken. Hij houdt van koken, zijn specialiteit is natuurlijk pizza en ik ben meestal de entertainer want koken is niet mijn sterkste kant... Bijna niemand in onze vriendenkring heeft kinderen en dan merk je dat het contact toch op een wat lager pitje komt te staan, en dan vooral als je de stad verlaat waar ze zo'n beetje allemaal wonen. Ik hoopte erop dat we wel mensen zouden leren kennen vanwege het feit dat we een kind hebben, en dat je dan op die manier met iemand aan de praat raakt, maar toch gaat dat niet zo makkelijk als ik dacht, dus onder het mom baat het niet..
Hoi, Mijn zusje verhuisd binnenkort met haar kindjes naar Haarlem. Ik zal dit linkje naar haar door sturen
Misschien kun je je aansluiten bij het volgende topic en daar dan contacten opdoen. http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap-clubs/311845-mamas-zwangere-meiden-omgeving-haarlem-3-a.html
Hey!! Ik woon in Haarlem zuid-west, aan de leidsevaart, dicht tegen de bos en vaart buurt aan. En bedankt dames voor de link ik zal er eens even naar kijken.