Wij hebben een meisjesnaam gevonden die we gewoonweg prachtig vinden. Alleen nu is de vraag hoe moet je het spellen? Wat vinden jullie? Ninthe of Ninte.. Als jullie suggesties hebben voor een leuke 2e naam die hierbij past, graag. xx Celina
Ninthe! Alles met een H erin is móóier.. Sophie, Ralph, Ninthe...... Die H maakt het mooier, vind ik..
Ninthe met een H vind ik in dit geval mooier. En een tweede naam... Ik vind Ninthe een lieve naam en ik zou 't mooi vinden als de tweede naam ook op -e- zou eindigen denk ik: Jade, Lieve, Mare, Elise (Elize) bijvoorbeeld.
Hoi, Ook ik ben duidelijk in de minderheid zie ik wel. Maar ik hou juist van zo eenvoudig mogelijk, dus Ninte. De h hoor je niet, dus zou ik hem ook niet schrijven. Net als bij Jinte, Bente, Marte, maar die zou de meerderheid dan vast ook met h schrijven...
Ik houd normaal gesproken helemaal niet zo van de H in een naam. Doe mij maar gewoon Bente, Natalie etc. Maar bij de naam Nint(h)e vind ik het mét de H mooier. Misschien omdat ik die naam alleen maar zo ken; Ninthe.
Bij Nathalie is de H geplaatst, zodat je een andere uitspraak krijgt. Met H: Nathalie Zonder H: Naatalie! (ff geschreven hoe je het zegt) Dat is dus anders dan de andere namen.... De H heeft bij die naam dus zeker wel een functie!