Ik ben er vroeg bij, ik weet het, maar ik ben er al wel mee bezig. Mijn meisje wordt over ruim 2 maanden 2 jaar en ik wil een leuke taart voor haar laten maken. Een taart van een paar treden met een thema. Op internet is het allemaal net niet of heel duur. Kennen jullie in de omgeving van Breda iemand die taarten maakt op aanvraag en thema. (Wel met een schone keuken) Eventueel een website? Thanks !!!
Je wilt een schone keuken en niet teveel betalen?? Hou er rekening mee dat zo n taart toch vaak wel wat duurder is zeker als je ook goede kwaliteit wilt.. Er zijn namelijk ook mensen die 1 euro pp vragen maar waarvan de taarten vol hobbels en bobbels zitten.. Dan zou ik persoonlijk iets meer willen betalen! (overigens geldt dat niet voor iedereen hoor) Wat wil je max betalen dan en voor hoeveel personen? Ikzelf maak geen taarten meer ivm een ongeluk die ik heb gehad.. Maar weet er misschien nog wel een paar als je beetje de prijsindicatie weet
Boxmeer is denk ik te ver voor je... Anders had ik het graag voor je gedaan. Tenzij ik tegen die tijd aan het bevallen ben, wat er wel in zit (I Heart Cake) Als ik jou was zou ik even op het "deleukstetaartenforum" een oproep doen. Daar zijn veel meiden uit verschillende regio's die je vast kunnen helpen
In Raamsdonksveer zit een hele goede! Home Is een oud collega van mij,en zij is ook echt heel schoon!
oh ja hoor, maar niet zeggen dat je een taart wilt van 2 lagen en 25 personen onder de 50 euro....want dan krijg je het hele forum over je heen....zeikerds daar.... gelukkig nog wel heel veel lieve mails gehad prive en daar iemand gevonden die het nog tot nu toe iedere keer onder de 50 euro doet voor ons!
Ik weet een goede, zit in Dordrecht. Zij maakt echt ongelooflijk mooie en lekkere taarten, ze mag namelijk ook onze bruidstaart maken. Linkje Weet alleen niet wat ze voor een verjaardagstaart rekent.. Zal niet goedkoop zijn. Maar wilde het je toch even laten zien
in nieuwegein zit echt een goede.... www.haveaparty.nl zulke mooie taarten heeft ze hier al voor ons gemaakt en nu staat onze bruidstaart nog in bestelling... en ook niet super duur voor het moois wat ze aflevert, echt super streng is ze voor zichzelf alles moet perfect zijn