Kan iemand mij vertellen wat voor camping het precies is? Ergens heb ik gelezen dat het om een christelijke camping gaat..in hoeverre merk je daar op de camping zelf iets van...?? Heb wel begrepen dat er religieuze programma's zijn waar je aan kan deelnemen...is het daadwerkelijk kan..of wordt het toch wel van je verwacht dat je daaraan deel neemt?? ben erg benieuwd.........
als je niets met geloof of wat dan ook te maken hebt en niet van dat religeuse houd, zou ik niet naar die camping gaan, meisje dat mijn paarden verzorgde toen ik ze nog had, ging er altijd heen, draaid wel echt om het geloof heb ik altijd begrepen.
Het is inderdaad een camping waar alles in het teken staat van het geloof. Niet alleen de activiteiten (veel! Bijbelstudies, sing-inns, sprekers etc.) die er georganiseerd worden maar ook mensen die bij hun caravan/tent liedjes zitten zingen, gesprekken die er gevoerd worden enzo. Wij zijn actief kerkelijk en zijn weleens op bezoek geweest bij familie en kennissen die dan op deze camping stonden maar zelf zouden wij er niet heengaan omdat we het een beetje too much vinden. Vind de camping (veldjes, sanitair etc.) ook niet heel bijzonder trouwens. Op de website krijg je volgens mij wel een idee van de activiteitenprogramma's die er zijn (al zul je daar vast gekeken hebben).
Ik ben er geweest. Ik vind het zelf wel meevallen op die camping. Je kan zelf beslissen of je naar de bijbelstudie gaat of niet. Ik vind het namelijk belangrijk dat je gewoon je eigen gang moet kunnen gaan. Op deze camping kon dat wel. Zelf heb ik er een enorm leuke tijd gehad moet ik zeggen.
we hebben daar voor as week een plek gereserveerd zonder ons echt te verdiepen in de camping (alleen wat er aan faciliteiten zijn)morgen gaan we en ik heb de site iets beter bekeken en toen moesten wij wel even slikken...we hebben niets tegen religie maar zijn zelf niet erg betrokken bij gemeenschappen/kerken ed. De eigenaar van de caravan zegt dat het wel meevalt en dat je er weinig van merkt maar ja,,,die beste man staat zelf al meer dan 20 jaar op deze camping...dan ga ik ervan uit dat je goed bekend bent met actief christen zijn. Als ik het programma zo lees is er veel van die gebeds genezingen die je weleens op (amerikaans) tv ziet...ik word altijd een beetje "bang"van deze dingen, ik heb daar dus he-le-maal niets mee en wil dat ook niet...dat gaat mij echt te ver! Nou ja ik hoop dat we met rust gelaten worden en dat ons hun beleving niet opgedrongen gaat worden, als dit wel het geval is zijn we de volgende dag weer vertrokken...Hoop dat moi89 haar ervaring ook voor ons geldt.
nee hoor, je hoeft nergens aan deel te nemen! En als je niks wilt kun je het gewoon aangeven hoor (als je iets gevraagd wordt) Wij gaan al jaren naar een kleinere christelijke camping en gaan expres niet naar de betteld omdat daar het christelijke karakter al een stuk minder is. wel is de sociale controle wat meer dan op een "normale" camping. Dus buren die elkaar aanspreken op geluidsoverlast, weggelopen kinderen etc, maar ik vind dat juist prettig! fijne vakantie!!
Nog even als aanvulling, misschien heb je er iets aan. Op Zoover lees je veel ervaringen Vakantiepark De Betteld**** (Witte Herberg) in Zelhem Nederland beoordelingen 8.6 | Zoover
Vakantiepark De Betteld**** (Witte Herberg) in Zelhem Nederland beoordelingen 8.6 | Zoover 8,6 als beoordeling. Er staan ook foto's bij. Tip; zoover is heel handig als je op zoek bent, of voor beoordelingen.