Temperaturen anaal of vaginaal?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Madeliefke, 23 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Misschien een beetje rare vraag, maar waar krijg je meest accurate tempertauur; anaal of vaginaal. Heb altijd getempt met een oortermometer, maar hoor overal dat dat niet nauwkeurig genoeg is.
    Nu wil ik de volgende cylus starten met een "gewone digitale termometer" en ik vroeg me af hoe je dat het beste kon doen!

Thanx voor het meedenken

2. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ik heb nog nooit gehoord van vaginaal de temp opmeten. Bij mijn weten is het nauwkeurigste nog altijd anaal.

3. rectaal (anaal) is het meest betrouwbaar, vaginaal kan ook maar rectaal is altijd meer betrouwbaar

4. Parels

Parels Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.337
    0
    0
    Zuid Holland
    Vaginaal kan ook hoor, maar rectaal is het nauwkeuriger, dat is mij tijdens mijn opleiding verteld!

5. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.072
    2.214
    113
    Brabant
    rectaal is ip het beste. vaginaal is het erg belangrijk dat hij goed zit (net als in de mond trouwens). En rectaal is ip het nauwkeurigst, succes

6. wolly

wolly Niet meer actief

Ik heb het bijna alle rondes onder de tong getempt en doe het sinds deze ronde vaginaal maar merk wel dat het nauwkeurige is dan onder de tong.

Maar zoals de meerdere meiden hier zeggen anaal is de beste manier om te tempen.

7. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

3 nov 2007
    1.968
    1
    0
    NH
    jep, anaal is het beste...

Miek

Deel Deze Pagina