Autostoel groep 2/3

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Samama, 20 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Samama

Samama Niet meer actief

Even een vraagje m.b.t. een autostoel vanaf 15kg. Zit er nog veel verschil in een stoeltje van € 50,- of een stoeltje van € 150,-?

Het stoeltje fungeert nu toch "alleen" nog maar als zitverhoger, en de rugleuning om te zorgen dat ze niet van hot naar her worden geschoven in de auto? Of heb ik nou een hele verkeerde visie erop?

2. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Zelf redeneerde ik wel zo inderdaad, heb eentje van de kruidvat aangeschaft van zelfs nog goedkoper dan 50 euro.
    Nu blijkt er toch nog wel meer verschil in te zitten, zag gisteren bv een autostoeltje hier ergens waar ze nog niet in de autogordel hoeven maar er nog veiligheidsriemen aan de autostoel vastzitten.
    Zo zal er nog wel meer kwaliteitsverschil zijn.

3. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

Tuurlijk zullen de duurdere wat luxer zijn, wil niet zeggen dat ze beter zijn.
    Ze zijn allemaal gekeurd, dus als ze niet goed waren, dan kwamen ze ook niet door de keuring.

4. Samama

Samama Niet meer actief

Nouja dat dacht ik dus ook al. Het wordt dus een goedkopere versie :)

5. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Maar door de keuring met een krappe voldoende vind ik toch wat anders dat door de keuring met een zeer goed.

Het ligt ook aan de leeftijd van je kind: een kind van 3 heeft meer bescherming/ondersteuning dan een kind van 9 en beide kunnen in zo`n stoel.

Deel Deze Pagina