Kent iemand de Kees duo?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Minny, 3 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Wij kunnen een nieuwe duo wagen kopen van het merk Kees.
    De prijs is € 250. Aangezien deze wagens normaal erg duur zijn, vraag ik me af of dit wel een goed merk ik.

Iemand ervaring?

2. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

hier een kees duo naast elkaar :D
    zijn er zeer tevreden over. Kunnen zelfs vrij grote kinderen in. Hij is helemaal niet breed kan goed ermee door de winkels en deuren. En loopt fantastisch :D oftewel hier erg tevreden.

3. Meranou

Meranou Bekend lid

23 dec 2009
    543
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier een Kees duo (achter elkaar) en we zijn er heel tevreden over en een boodschappen passen erin!!!! We hebben hem eigenlijk niet meer nodig, dus je zou hem van ons kunnen overnemen voor een leuk bedrag als je dat zou willen. Zo ja...pb maar!

4. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

de rede dat hij zo goedkoop is is dat er ook geen reiswiegje op kan, dat kan bij de duurdere (easywalker/koelstra) wel gewoon. Hier kan alleen een babynestje in.

5. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Mocht je geïnteresseerd zijn in de Kees de Luxe (achterelkaar) dan kan je mij pb-en, ik verkoop de mijne namelijk! Niet omdat ik niet tevreden ben (superfijne wagen), maar ik heb nu een fietskar. Hij is dus nu overbodig.

6. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Wat is het verschil tussen een reiswieg en een babynestje dan?

We willen er graag een waarbij de kinderen naast elkaar zitten, dus helaas geen belang bij die van jullie, sorry!

7. augurkjes

reiswieg is net zoals je op het onderstel van je kinderwagen hebt. Dus echt zo bak. En een babynestje leg je er het er als het ware in. dus zo zak zal maar zeggen.

8. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Neem aan dat een babynestje net zo goed is als een reiswieg?

Jee wat een toestand zeg zo'n duowagen uitzoeken. Word gek van alle keus! Mijn voorkeur gaat uit naar een koelstra, maar die zijn zo duur!!

9. augurkjes

Ìk zal even kijken of ik een foto heb met een baby nestje.
    Ik vind babynestje is net zo goed alleen vind dat baby's er korter in kunnen. Maar babynestje is als het ware de voetenzak met een plank erin. Dus ondersteunt het ruggetje zal maar zeggen. En als je baby groter is haal je de plank eruit en heb je een lekkere voetenzak.

Zal kijken of ik een foto heb met babynestje

10. augurkjes

kan helaas geen foto vinden met het babynestje. Die staat op me harde schijf en kan ik nu niet bij. LIgt op de kamer van me dochter en die slaapt nog :$

11. Debbie83

Debbie83 Lid

15 sep 2009
    45
    0
    0
    NULL
    Belgie
    Wij zijn hem gaan bekijken in de winkel en vind de kwaliteit toch niet zo goed, dan kan je beter een urban jungje of skywalker tweedehands kopen . Inderdaad ze zijn een stuk duurder maar zet ze naast elkaar en je ziet en voelt het verschil echt wel!

Deel Deze Pagina