Kent iemand de randje fietsen techniek?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door anjaelsen, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anjaelsen

anjaelsen Lid

25 mei 2007
    13
    0
    0
    Nou, ik masturbeer ook niet voor de ogen van mijn man hoor... dat doe ik dan maar stiekem als ie slaapt. Lijkt me zowiezo moeilijk om hem NET op het randje te laten stoppen... het komt blijkbaar echt op een milliseconde aan.

2. dionne84

dionne84 Actief lid

1 mei 2007
    404
    0
    0
    culemborg
    om hier op te antwoorden,

laat je gewoon gaan! klinkt misschien iets te prive
    maar wij mastruberen gewoon voor elkaar... zo leer je door goed te kijken naar elkaar wat de ander lekker vind, pus het is bet wel opwindend moet ik zeggen :oops: :oops: :oops: :oops:

succes

liefs dionne

3. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Ja, dat hoor ik vaker, en ik denk dat manlief er ook geen problemen mee zal hebben :)

Proberen kan nooit kwaad zeg ik maar.

4. FreeWilly8

FreeWilly8 Fanatiek lid

23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Ik kan me je gevoel goed voorstellen CynthiaB. 't Is een kwestie van wennen en je zou 't voorbeeld eerst een keer samen kunnen doen: dus de hand van je mannetje op jouw hand, als dat minder vervelend voor je is.
    Zo kon ik nooit plassen als hubbie ook in de douche was. Tijdens onze huwelijksreis hadden we ook een wc en douche in één ruimte, maar met een douchegordijn ertussen. Toen ging het wel. En toen was ik er zeg maar 'doorheen'. Nu maakt 't me niks meer uit.
    Ik bedoel maar, als je dat vervelend vind, moet je 't misschien gewoon in stapjes opbouwen die voor jou minder vervelend zijn.

5. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Ik heb er geen probleem mee, en hubbie vind het ook wel erg leuk!
    Maar plassen waar hij bij is lukt me ook niet zo goed!

6. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Plassen waar hij bij is doe ik ook niet, maar ik denk dat we er toch vanavond maar eens voor gaan, met dat randje.

EVen een ander vraagje: hoe lang moet je niet gedronken hebben voordat je een betrouwbare ovulatietest kunt doen?

7. dionne84

dionne84 Actief lid

1 mei 2007
    404
    0
    0
    culemborg
    hahahahhaaaaaaiiiiiii

nou wij zijn echt open naar elkaar, nr 1 en nr 2 kunnen wij gewoon voor elkaars neus doen.. no problemo... hahaha we hebben soms hele gesprekken tegen elkaar op de wc.. hihihihi eigenlijk best wel vreemd als je het zo opschrijft.

maar je kan het ook anders bekijken, wij zijn heel open naar elkaar!
    laten we het daar maar bij houden..

liefs dionne

8. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Ik kan gewoon plassen hoor als hij er bij staat.
    Hij vond het vroeger wel gek om door de wcdeur heen te praten zeg maar. 9Deed ik thuis altijd met mams.
    Maar nu prat hij ook vrolijk verder :).
    Maar masturberen voor zijn neus? :oops:

9. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Nou, ik heb het vandaag geprobeerd, maar vond het nog erg onwennig hoor. Ik voelde me zo ongemakkelijk dat ik er niet echt van kon genieten...

10. anoul26

anoul26 Fanatiek lid

11 feb 2007
    1.008
    0
    36
    Hoorn
    Volgens mij doe ik dit al veel vaker. Het enige wat niet altijd gebeurt is dat mijn vriend eerder klaarkomt dan ik.
    Ik vind het zelf veel lekkerder om een al een aantal keer tegen klaarkomen aan te zitten voordat ik echt kom. Het gebeurt ook dat ik dan meerdere keren achter elkaar klaarkom doordat ik er zo tegenaan heb zitten werken.
    Ik zal het deze maand eens wat bewuster doen rond de belangrijke dagen en kijken of het werkt.

11. dionne84

dionne84 Actief lid

1 mei 2007
    404
    0
    0
    culemborg
    [/quote]
    Ik kan gewoon plassen hoor als hij er bij staat.
    Hij vond het vroeger wel gek om door de wcdeur heen te praten zeg maar. 9Deed ik thuis altijd met mams.
    Maar nu prat hij ook vrolijk verder :).
    Maar masturberen voor zijn neus? :oops:[/quote]

hoi

voor ons is dat geen probleem, zoals ik al zei, dat is best wel opwindend en zo leer je wel elkaars plekjes het beste kennen.. tuurlijk was het voor ons in het begin ook wel een beetje wennen je schaat je zelf toch wel een beetje maar dat is nu helemaal over..
    Alle remmen los dus! :D

liefs dionne

12. Mss Ace

Mss Ace Actief lid

19 mrt 2007
    256
    0
    0
    Zaanstad
    Nou mijn vriend vind het leuk om mij zo soms te pesten dus als ik het vertel aan hem dat het misschien wel zou kunnen helpen denk ik dat hij vanavond los gaat!

Komt nog eens goed uit ook zit vlak voor mijn ei!

Jullie horen het morgen wel hihi

13. kattja

kattja Actief lid

11 apr 2007
    468
    0
    0
    Als ik heel eerlijk mag zijn vind ik het nogal flauwekul :oops: . Ik denk dat je er niet zo mee bezig moet zijn. Want dan lukt het volgens mij nooit. Maar voor diegenen die het wel willen proberen ga je gang natuurlijk.

x kat

14. kattja

kattja Actief lid

11 apr 2007
    468
    0
    0
    hee joycie ik bedoel ook niet dat het onzin zal zijn hoor. Maar ik bedoel meer te zeggen dat je er dan wel heel erg op gefocust bent snap je? Het moet ook gewoon leuk blijven.
    Ik hoop dat je me snapt ik bedoel het echt niet verkeerd hoor.

x kat

15. kattja

kattja Actief lid

11 apr 2007
    468
    0
    0
    trouwens ik zie dat we allebei over 11 dagen kunnen testen. Hoe lang zijn jullie nu bezig? en hou oud ben je?

spannend!

16. Chantalleke

Chantalleke Bekend lid

6 feb 2007
    606
    0
    0
    doktersassistente
    Apeldoorn
    ahum... :oops: zou dus betekenen dat ik, die niet klaarkom, niet zwanger zou kunnen raken omdat mijn baarmoeder niet samentrekt? :oops:

17. Yvetje1982

Yvetje1982 Bekend lid

17 jan 2007
    700
    0
    0
    fulltime mama
    Limburg Zuid
    Haha,nou dan was ik al honderd keer zwanger geweest!Ik kom namelijk altijd meerdere keren... :oops: ....kan er niks aan doen,hihi, maar als ik een keer begin kan ik niet meer stoppen.Altijd al gehad.Dat zou dus betekenen dat mijn baarmoeder iedere keer dat ik kom in de sperma ''dipt''?

18. Joycie02

Joycie02 Bekend lid

12 apr 2007
    635
    0
    16
    Hoi Katja,

Tuurlijk vat ik het niet verkeerd op! Ik ben 36 en wij zitten nu in ronde 7. Op zich ben ik er wel redelijk relaxed onder, ook gezien regelmatige cyclus e.d. Maar ja, ik voel me dan nog wel 26, maar ben het toch écht niet meer......ik ben me er wel van bewust dat ik geen 10 jaar de tijd meer heb! En jullie?

Gr. Joyce

19. Niet meer actief

goedemorgen meiden

nou randjes fietsen of niet op de kop staan of met je billen omhoog elke techniek die je uitvoert helpt je echt niet om sneller zwanger te worden

mijn gyn zei je word zwanger of je word het niet is maar net of het juiste zaadje op de juiste plaats en tijd aanwezig is

ik heb alles al geprobeert en nog steeds niet zwanger hahaha maar je moet je ergens op vastbinden

maar sinds kort doen we het gewoon wanneer we zin hebben wel of geen vruchtbare periode als mijn lichaam wil dat ik zwanger word dan zal het heus wel gebeuren

liefs kaley

20. FreeWilly8

FreeWilly8 Fanatiek lid

23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Nee hoor, het sperma kan dan ook gewoon in de baarmoeder komen, maar soms gaat dat wat makkelijker als je wél klaarkomt.
    Maar om zwanger te worden is 't echt meer noodzakelijk dat je mannetje klaarkomt dan jij ;) De zaadjes zwemmen toch wel door.

Jah! Maar het garandeerd geen zwangerschap.

Deel Deze Pagina