Kent iemand de randje fietsen techniek?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door anjaelsen, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anjaelsen

anjaelsen Lid

25 mei 2007
    13
    0
    0
    En?

2. Kejay

Kejay Niet meer actief

gister wel geklust, maar kreeg het gevoel helemaal niet te pakken zeg maar. Het was meer even van het wil niet, dus dan maar een vluggertje... :) ach het was ook al laat en ik was behoorlijk moe!

Volgend keer nieuwe poging ;)

3. ik heb het deze maand ook geprobeert en kijkt eens naar m'n banner...
    :)

Het is altijd het proberen waard, want het is zeker geen staf ;)

4. anoul26

anoul26 Fanatiek lid

11 feb 2007
    1.008
    0
    36
    Hoorn
    Ik heb het deze ronde ook bewust ingezet maar kan er nog geen conclusie aan verbinden, zit nog even in de wacht.

5. Joycie02

Joycie02 Bekend lid

12 apr 2007
    635
    0
    16

6. anjaelsen

anjaelsen Lid

25 mei 2007
    13
    0
    0
    Hoe zit het hier intussen? Nog successen geboekt?

7. FreeWilly8

FreeWilly8 Fanatiek lid

23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Kan ik me voorstellen.

ff Off topic: wat is het verschil tussen gewoon pijn bij vrijen en vaginisme? (mag ook antwoord via PB of mail, hoor).

8. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Is het bij vaginisme niet zo dat penetreren per definitie niet lukt of erg lastig is? Omdat de spieren krampachtig samentrekken?

Ik las een keer van iemand dat ze onder narcose moest om een spiraaltje te krijgen, omdat zelfs de vinger van een dokter niet naar binnen kon.

9. Nina1983

Nina1983 Actief lid

9 mei 2007
    156
    0
    0
    Utrecht
    Wow, meiden wat zijn jullie openlijk met elkaar in gesprek, heel goed.

Mijn vriend ondersteunt dit onderwerp volledig, kan hem nu gaan vertellen dat het beestje ook nog een naampje heeft, randjesfietsen. Voor mij is dit volgens mij de enigste manier om zwanger te raken, maar dat komt door mijn vriend. Hij houdt niet van vluggertjes en vindt dat we er allebei plezier aan moeten beleven (en daar kan ik hem geen ongelijk in geven.) Hij is goed in staat om zelf op de rand te spelen en het klaarkomen steeds uit te stellen. Een keer heeft een keer laten zien dat hij het echt onder controle heeft en ook snel kan komen :D Wanneer ik niet op de rand hang weigert hij gewoon om klaar te komen! Dat was lastig in het begin, ben mij mijn exvriend echt zelden klaargekomen en vond het lastig om mij echt te laten gaan. Bij mijn huidige vriend moet ik wel! Ik moet zeggen, het gaat steeds makkelijker en deze methode maakt de seks echt stukken spannender en lekker. Alleen daarom al het proberen waard. Als ik snel zwanger zou raken zou helemaal mooi meegenomen zijn :D

10. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.065
    2.203
    113
    Brabant
    ok. even een lekker off topic antwoord:) mag wel ff he?
    Bij mij is het zo dat de spieren "daar van onder" zo samentrekken dat penetratie niet of heel moeilijk mogelijk is. Dat geldt ook voor bijv tampons inbrengen etc.
    Het zijn ook de spieren die je niet bewust kunt controleren.... Maar bij mij is het nu gelukkig wel zo, dat als het eenmaal "gelukt is" de pijn na een tijdje wel wegtrekt (de spieren zich dus ontspannen) en ik dus wel kan genieten van de seks...
    In het begin had ik zooooo'n pijn na de seks dat ik niet kon lopen en plassen echt heel erg pijn deed..
    Nu is dat dus ook veel minder, maar een vluggertje zal nooit lukken. Ik heb veel tijd om me te kunnen ontspannen en er aan toe te zijn.

Dat is dus (mijn) vaginisme, en het verschil met "pijn bij het vrijen" is dat het dan meestal komt door droogte of een gevoelige baarmoedermond en dat niet zo zeer penetratie moeilijk gaat.

ok, duidelijk antwoord?:)

11. FreeWilly8

FreeWilly8 Fanatiek lid

23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Helemaal duidelijk. Dank jullie wel :)

12. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Ik heb het deze ronde ook voor het eerst geprobeerd en wat blijkt: ZWANGER! ;) Dus laat die baarmoeder maar dippen in de sperma! :)

13. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    jeetje nooit van deze techniek gehoord, maar zeker de moeite waard...wij komen vaak tegelijkertijd....hoop dat ik de puf heb om daarna nog ff door tegaan.... :(

14. Diavolo

Diavolo Actief lid

30 mei 2007
    187
    0
    0
    hoevaak laat je het randje hangen dan? :) Hoevaak stel je het uit?
    Ik heb het deze maand ook geprobeerd :)

15. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    uhhh das heel verschillend. Soms 4 x en andere keer weer 6 bv. Succes! :)

16. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    haha heb het ook gedaan deze ronde...enneh hoop op net zo'n mooie banner als Pooh! ;)

17. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Ik hoop het ook! :D

18. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    :) :) :)

19. mommie

mommie Lid

4 jul 2007
    99
    0
    0
    Gevangeniswezen
    Ik heb ergens ook gelezen van ee nvrouw die probeerde ook al een tijd zwanger te raken en dat der man een keer na het vrijen erin blies..en ze was zwanger en of het nou daar aan gelgen heb weet ik iet maar die vrouw was er heilig van overtuigd..

20. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    :confused: :( mmmm neeeeh ik ga toch maar voor de randjefietstechniek!

Deel Deze Pagina