Kent iemand de randje fietsen techniek?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door anjaelsen, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mommie

mommie Lid

4 jul 2007
    99
    0
    0
    Gevangeniswezen
    Ja toen ik dat zat te lezen dacht ik wel zo van hmm ja hoor maar ik denk als ik al een hele tijd bezig ben om een kindje te krijgen dat ik het wel zou doen baad het niet dan schaat het niet..

2. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    haha nou ik zou het gezicht van mn man wel es willen zien als ik hem vraag of ie er even in wil blazen :) :) :)

Dat alleen is het het al wel waard denk ik...maar denk niet dat het gaat helpen...haha blaas je ze dr verder in ofzo?

Najaa ieder zn eigen....maar heb hier weinig vertrouwen in ;)

3. cindy21

cindy21 Fanatiek lid

11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    na de zaadlozing van je man zelf klaarkomen, maaaar... voor dat je er bijna echt bijna bent stoppen.. en dat een aantal keer.. je fietst op het randje van klaarkomen zeg maar..
    dat is randje fietsen haha

succes

4. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    lijkt me leuk om dit topic weer even naar boven te halen.

5. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Nou..ik heb het es ff geprobeerd...maar stoppen op het juiste moment lijkt haast wel onmogelijk!

6. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Dit is onwijs gevaarlijk!

Als je je oraal laat bevredigen, mag je partner NIET in je vagina blazen. De blazende lucht kan een luchtembolie (een stagnatie van een bloedvat door een luchtbel) veroorzaken, die voor moeder en kind potentieel fataal kan zijn.

7. tanja8

tanja8 Niet meer actief

hm maar hoe zit het dan dat als je sex hebt, bij mij komt er wel eens wat lucht in mn vagina, wat je dan hoort als het er uit komt ( schaaam)

8. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Bij mij was het ook raak in de vierde ronde dat ik voor het eerst de randje fietsen techniek heb toegepast! Wel heel toevallig! (is natuurlijk geen garantie, maar denk wel dat het meegeholpen heeft...al kun je dat natuurlijk nooit echt weten ;) )

9. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Daarom heb ik dit dus ook even weer naar boven gehaald. Ik denk n.l. ook dat het bij mij heeft geholpen in de laatste ronde (4).

10. klavertje44

klavertje44 Bekend lid

31 jul 2007
    648
    0
    0
    :) Dat is helemaal waar maar het moet toch ook een functie hebben

11. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Misschien toch ook eens proberen in deze ronde... tot nu toe heb ik me er nog niet aan gewaagd, maar nu ik dit zo lees....

12. suzy28

suzy28 Actief lid

28 jan 2007
    298
    0
    0
    Ok het is natuurlijk toeval maar vond het toch grappig :D : heb n.a.v. dit topic afgelopen ronde "randje fietsen" geprobeerd en zie mijn banner voor het resultaat hahaha.

liefs,
    suzy

13. aaaatje

aaaatje Lid

16 aug 2007
    40
    0
    0
    Ik ga het ook proberen, haha maar hoeveel bijna rondes moet je er helemaal voor gaan?
    Of maakt dat niet uit?

14. suzy28

suzy28 Actief lid

28 jan 2007
    298
    0
    0
    Volgens mij maakt het niet echt uit, al zeggen ze wel hoe meer bijna rondes hoe beter maar de ene keer had ik er meer dan de andere keer, gemiddeld 6 denk ik hahaha.

Succes!

15. aaaatje

aaaatje Lid

16 aug 2007
    40
    0
    0
    6? Jeejte dan wordt je tog helemaal gek, hahaha al die bijna rondes :) Maar ik ga het toch lekker proberen, mijn man zal zich kapot lachen :)

16. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Haha, ik ben er deze ronde na de goede resultaten bij Pooh69 ook voor gegaan! Nog een paar dagen afwachten of het resultaat heeft gehad!

17. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Vraagje.. Ik kom altijd eerder klaar als mijn kerel zeg maar.. Op wat voor manier dan ook, doet ie altijd eerst mij. En dan gaan we echt klussen en komt hij klaar in mij. Soms is dat al best snel en is mijn vagina zelfs nog aan het samentrekken.
    Kan dat ook helpen?

Of moet ik echt pas klaarkomen op die manier als hij eerst in mij is gekomen?

18. aaaatje

aaaatje Lid

16 aug 2007
    40
    0
    0
    Ik hoop het voor je, ik ben benieuwd...Ik heb er veel goeds over gelezen, dat het inderdaad effect heeft..maar ff afwachten maar, we zien het vanzelf 8)

19. aaaatje

aaaatje Lid

16 aug 2007
    40
    0
    0
    Ja, ik deed het ook altijd zo met mijn mijn, eerst ik dan hij, maar ik denk en zoals ik het hier lees, moet hij toch eertst en daarna jij...(of op het randje fietsen natuurlijk hahahha)Ik ga dat deze maand toch echt doen hoor(hahahah)

20. dame

dame Bekend lid

19 jun 2007
    587
    0
    0
    ik begrijp het eignelijk nog stteeds niet, kan iemand
    het even simpel uit leggen?
    want wij komen bijna altijd tegelijk klaaren volgens mij hoort dat niet..

Deel Deze Pagina