Meer mama's die vandaag naar Blijdorp zijn geweest met de Kek Mama aanbieding??? Jeetje wat een gekkenhuis was dat!!! Gingen vooral voor het Oceanium omdat DL gek is op vissen, maar konden niet eens die "buis" inlopen zo druk was het. Konden bijna geen dier zien omdat iedereen uren bleef staan bij de dieren en iemand achter hun geen blik gunden.Ik reed zelf ook met een buggy maar sommige mensen hebben een rijbewijs nodig. Gewoon blauwe hielen opgelopen. Parkeren hadden we mazzel omdat iemand net wegreed. Ben blij dat ik niet volle pond heb betaald voor zo'n drama dag.
Ik ga ook echt nooit naar zulke dagen. Ik heb een abonnement op Blijdorp, en ik ben het park wel eens uitgevlucht toen er een of andere klantendag van de Eneco was, niet normaal hoe druk het dan opeens wordt.
Wij waren ook geweest, maar waren er al om 9 uur. Toen was het nog heeeeerlijk rustig. Eind vd ochtend werd het echt te druk en zijn we nog een beetje rond gaan kijken bij het Azië gedeelte en toen lekker weer naar huis. Maar idd, wat was het DRUK op een gegeven moment!!
Wij zijn ook geweest en het was wel druk maar had echt erger verwacht! We zijn expres pas op het laatst naar het oceanium geweest en achteraan in het park begonnen, daar was het helemaal nog niet zo druk! door het lekkere weer en deze actie had ik wel verwacht dat het druk zou zijn idd.
Is ook logisch altijd met dat soort dagen is het druk in parken. die dagen kun je beter vermijden. maar ja het probleem is dat mensen liever minder betalen en dan verwachten dat het rustig is. terwijl als je een normale dag gaat je echt een stuk meer plezier hebt. daarbij was het ook nog super mooi weer. dan is het sowieso al druk in parken.