hallo. ik heb vroeger op tv een film gezien. deze is eerst als mini serie uitgezonden op de belg. later is hij ook als hele film op de tv geweest. weet alleen de titel niet meer. ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. het verhaal gaat over een tandarts,die verliefd wordt op zijn assistente. zij is italiaans,en heeft een grote familie. als ze eenmaal getrouwd zijn,verandert hij in een hele geweldadige man. ze raakt zwanger van hem,en krijgt een zoontje. haar zus is tegelijk met haar zwanger,en krijgt een dochtertje. als haar zoontje een paar maanden oud is,wordt haar man zo boos,dat hij haar doodslaat. hij rolt haar in een tapijt,en gaat het weekend naar zijn ouders toe. later dumpt hij haar aan de kant van de weg,waar ze gevonden wordt. dan volgt er een lange strijd om de voogdij van de zoon. zowel de zus,als de schoonouders willen allebei de kleine baby hebben. uiteindelijk wint de zus de strijd. ik dacht dat de naam van het zoontje andrew of andy was. en ik dacht dat de vrouw die door haar man vermoord wordt teresa heette,maar dat weet ik dus niet zeker meer. de film is van de jaren 80 en al heel lang niet meer op tv geweest. ik hoop dat iemand mij kan helpen. alvast bedankt.
het is een amerikaanse film,acteurs weet ik echt niet jammer genoeg. heb ook al van alles geprobeert op google,maar ik kom er niet uit. weet alleen dat de ouders en zus van de vrouw die vermoord wordt een italiaanse familie speelt. ze hebben wel hele bekende gezichten hoor. maar ik weet het echt niet meer..
jaaaaaaaaaaaaaaaa dat is hem. mime28 heel erg bedankt. zo zie je maar weer. ik kon hem echt niet vinden,en nu weet ik weer de titel. nu moet ik er alleeen nog aan zien te komen. dank je wel meid.
Is dit die film met dat stukje dat ze de slaapkamer onderzoeken met zo'n blauwe lamp, dat die hele kamer oplicht (dus helemaal onder het weggepoetste bloed zat?)
ja idd dat is hem. dat zijn ouders met de kleine in zijn huis slapen,en dan doen ze het licht uit,en dan licht heel de kamer op.
Nah, dat is ook toevallig dan. Vandeweek hadden mijn man en ik het ookal over deze film, dat dat stukje zo luguber was...Wij wisten ook niet meer welke film het was, alleen dat we hem goed vonden. Dus vanaf hier.....tnx