Ik mis mijn baby als ze naar opvang is.

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Rozeroos, Mar 1, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Rozeroos

Rozeroos Niet meer actief

Ik heb een schat van een babymeisje waar ik ontzettend van kan genieten. Ook is ze helemaal gezond en erg makkelijk.

Na 3 maanden na geboorte moest ik weer verder met mijn school en stage/werk. Fay gaat dus 2 dagen in de week naar de kinderopvang en 1 dag naar Beppe (oma).
    Nu ben ik afgelopen week ziek geweest (blaasontsteking met flinke pijnklachten) en heb daardoor mijn meisje amper gezien. Die week daarvoor was ik ookal ziek en heb ik met griep op bed gelegen.

Ik voel me ontzettend verdrietig dat ik haar steeds moet achterlaten. Fay zelf heeft het enorm naar haar zin op de kinderopvang en bij Beppe. Nu heb ik van school eerder vrij en is beppe de hort op met de kleine meid. Heerlijk voor ze, maar kan haar nog niet ophalen. Helaas moet ik ook het hele weekend werken.

Met dit topic wil ik verder niets. Wil alleen me gevoel eventjes kwijt.

2. Nescio

Nescio Niet meer actief

Meid ik kan me helemaal indenken hoe je je voelt! En dan ben ik eigenlijk zo blij dat ik nu kan thuisblijven. Vooral toen ze zo klein was, moest ik er niet aan denken haar ergens 'achter te laten'.

Maar het belangrijkste is dat je meisje het naar haar zin heeft op de opvang en bij oma! Er wordt goed voor haar gezorgd en ik geloof echt dat het went op den duur. Als ze thuis is krijgt ze je volle aandacht en verder vermaakt ze zich. Wat is er belangrijker dan dat?

3. Rozeroos

Rozeroos Niet meer actief

Het belangrijkste is ook dat het goed gaat met Fay en met de rest van ons gezinnetje.
    Voorheen vond ik het heerlijk om te werken en om een poosje weg te zijn van de kids. Nu is dat helemaal omgeslagen.
    Het liefst zou ik thuis blijven, maar dat is niet mogelijk.
    Nog eventjes en behaal ik mijn diploma (juni). Misschien zou ik dan minder weg kunnen zijn. Nu is het namelijk per week, 2dagen van 8uur naar school en 2 dagen van 8 uur op stage/werk.

4. Delta

Delta Niet meer actief

Ik snap je wel, hier ben ik thuis voor onze dochter, ken niemand hier in de buurt helaas, maar ik zou zo graag wat tijd voor mezelf willen! Maar zou het ook moeilijk vinden om haar 'achter te laten'.
    Maar ik zou het wel graag eens willen. Werk zoeken is lastig wel, en dan moet ze naar een kdv.
    Ach, als ze 2 is, gaat ze naar een psz.
    Wel fijn dat jou meisje het zo naar dr zin heeft!

5. 2jees

2jees Niet meer actief

Daarom ben ik zooo blij dat dat hier niet perse nodig is. We redden het zonder tweede inkomen ook wel. Nee zou t echt niet kunnen.. Trouwens, allebei mn dochters hoewel dat bij de ouddste wel makkelijker wordt.

Share This Page