Grommmm balen!!

Discussie in 'De lounge' gestart door kleintje88, 18 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ja ik baal even flink!!
    Wij hadden 2 weken terug een zonnescherm besteld bij de Wehkamp, deze is nog niet geleverd maar wordt volgende week geleverd.
    Nu zag ik toevallig op internet dat ze nu in de aanbieding zijn en het scheelt bijna 80 euro! (wat ik persoonlijk toch best veel geld vind ) dus ik baal er wel van!!

Maar weet iemand toevallig of wij alsnog aanspraak kunnen maken op de korting onddanks dat hij al wel 2 weken geleden is besteld ? (hij is dus nog niet geleverd )

Ik heb in ieder geval alvast een mail gestuurd naar de wehkamp met de vraag of ze niet alsnog de korting kunnen verwerken!

2. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    er zijn een aantal winkels die dat wel doen en er staat me iets van bij dat wehkamp dat ook doet maar kan het je helaas niet met zekerheid zeggen.. :(
    maar goed dat je gemailt heb! als het zo is dan zullen ze dat heus wel doen hoor!

3. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.807
    9.316
    113
    Gelderland
    Ik denk wel dat ze dat doen want je zou hem anders toch ook nog terug mogen sturen? Anders Ou je hem ook terug kunnen sturen en opnieuw bestellen.. Dus ik denk dat het wel moet kunnen anders is het wel heel vreemd

Deel Deze Pagina