wat is een goede duowagen.

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door marijke2, 19 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marijke2

marijke2 Actief lid

27 mrt 2009
    466
    0
    0
    sorry dat ik weer een topic over open maar weet het effen niet meer .
    maar welke duowagen is beetje goed en niet duur,
    heb wat op babydump gezien topmark een kees en nog meer wat is eindelijk een goede een. wij hebben nu een duomusty en ben er nu achter gekomen dat het achterszitje niet plat kan,kindtje ligt dan straks met de voetjes om hoog.en wat goed in een kofferbakpast.
    hoor het graag.

2. Emmarijn

Emmarijn Fanatiek lid

21 jun 2011
    2.548
    2
    0
    Wij hebben een ABC Design Zoom duowagen. Superding! Wel iets duurder dan een topmark of Kees, maar zoveel fijner! Rijdt super en de zitjes zijn allebei verstelbaar. Ook kan er een MC op en een kinderwagenbak. Vind ik zelf beter dan alleen een nestje. Nestje is vaak ook erg klein.
    Ik weet niet of beide zitjes tegelijk helemaal plat kunnen, omdat ze wellicht elkaar in de weg zitten, maar je kunt de zitjes alle kanten op afwisselen, dus er is vast een combi mogelijk. Hij past in onze kofferbak. Verder heeft hij veel bagageruimte.

Al met al zijn geld meer dan waard! (en zo duur is hij niet eens, 500 euro zonde reiswieg... Als je dat vergelijkt met de duurdere duowagens...)

3. jamaila

jamaila Bekend lid

27 jun 2011
    527
    0
    0
    friesland
    indien je naar een topmark gekeken heb, zou ik eerder voor de zoom abc design gaan. deze hebben wij gehad, en dat is zo een fijne wagen. de topmark scheelt niet eens zo hele veel in prijs met de zoom abc design tegenwoordig.

ik heb ook de kees tandem gehad, de goedkoopste, weet niet welke dat is. op zich wel een goede wagen voor weinig geld, maar ik duwde me een breuk. vond het erg zwaar rijden door de kleine harde bandjes en het zwaarste kindje voorin. ik vond het echt een wagen voor kleinere eindjes gezien ook het zwaarste kind niet een heel comfortabel zitje had zo voorin. verder wel prima wagentje voor weinig geld, was totaal 120 kwijt met babynestje erbij. maar hij was na 1,5 jaar wel al kapot.
    ook een koelstra simba twin buggy gehad. dat is een buggy naast elkaar. beide zitjes kunnen volledig plat. kan een babynestje in (bijv. die van kees) waardoor je een babytje ook kunt vervoeren. nadeel, het is wel echt een buggy. rijdt dus wat hobbeliger door de kleine harde wieltjes. verder prima wagen, klein opvouwbaar. gewoon een super wagentje voor weinig geld.
    en nu hebben we de bugaboo donkey. maar dan heb je het over een hele andere prijscategorie. maar ja van allen die ik gehad heb toch wel de meest fijne wagen.

4. jamaila

jamaila Bekend lid

27 jun 2011
    527
    0
    0
    friesland
    o lees dat het ook goed in de kofferbak moet passen.

de goedkoopste van kees, die ik had, die past zelfs in een aygo. die was superklein opvouwbaar.
    de koelstra simba twin buggy is ook klein opvouwbaar en zal ook in de meeste kofferbakken passen, al twijvel ik of die in de aygo had gepast. nooit geprobeerd want toen hadden we een andere auto.
    de zoom abc design is best een bakbeest, ze zeggen overal klein opvouwbaar maar in onze nieuwe twingo past hij zowiezo al niet) het frame gaat nog wel, is ook flink maar gaat, maar dan komen er nog los de stoelen of wagenbak al naar gelang gebruik. met geen mogelijkheid kregen we dat mee. of ik moest een paar kinderen thuis laten, maar dan hoefde we de wagen ook niet mee haha.
    daarom had ik voor in de auto de koelstra simba twin buggy gekocht.
    de bugaboo, past prima in ons autootje. wel ook weer los de stoelen en of wagenbak mee nemen, even passen en meten. ook iets voor bij de voeten van de kinderen neerleggen. tis niet anders, dat heb je met zo een heel klein autootje.

5. Storm

Storm Niet meer actief

Hier de phil en teds explorer. Ik ben er erg content mee. Niet beide zitjes kunnen plat, maar dat was voor ons ook niet een vereiste omdat de oudste al 20 maanden was en meestal zelf wilde lopen.
    Groot voordeel vond ik dat je hem ook als eenling-wagen kunt gebruiken. Een ander groot voordeel vind ik dat je niks breder bent dan een gewone kinderwagen. Klein nadeeltje, als beide kinderen zitten en het duozitje dus achter geplaatst is, ben je je boodschappenmandje kwijt. Die fungeert dan als voetenplank.
    We gebruiken hem dagelijks, is makkelijk in te klappen en past gewoon in de kofferbak van de auto. Duozitje is makkelijk te plaatsen en er weer af te halen.
    Fijne wagen.

6. san86

san86 Nieuw lid

19 sep 2012
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    easy walker sky duo die hebben wij is echt een aanrader

Deel Deze Pagina